معامله گران ارزی منتظر سفر سلطان به ایران

آماده باش در بازار ارز /پیش بینی قیمت دلار امروز 7 خرداد 1402

کدخبر: ۵۷۶۵۹۶
طبق خبرهای منتشر شده قرار است امروز یکشنبه سلطان عمان وارد تهران شود.گفته می‌شود این سفر با دعوت ابراهیم رییسی و در راستای تقویت روابط دوستانه دو کشور صورت می‌گیرد.عده ای از باریگران ارزی در انتظار نتایج این سفر هستند.
آماده باش در بازار ارز /پیش بینی قیمت دلار امروز 7 خرداد 1402

به گزارش اقتصانیوز ، بررسی میدانی بازار ارز تهران نشان می دهد که در شرایط کنونی اخبار سیاسی فضای بازار را پر کرده است.

فردوسی میزبان سلطان عمان 

از یک سو سفر سلطان عمان به ایران، از سوی دیگر نشست شورای حکام و اختلافات به وجود آمده در مرزهای شرقی کشور توجه معامله گران ارز را به خود جلب کرده است. اخباری که موجب شده احتیاط معامله گران تا حدودی بیشتر از قبل شود.

طبق خبرهای منتشر شده قرار است امروز یکشنبه سلطان عمان وارد تهران شود. گفته می‌شود این سفر با دعوت ابراهیم رییسی و در راستای تقویت روابط دوستانه دو کشور صورت می‌گیرد.عده ای از باریگران ارزی در انتظار نتایج این سفر هستند.

نگاهی به کارنامه عمان حکایت از نقش مثبت پادشاهی عمان در حل مناقشات بین ایران، آمریکا و اتحادیه اروپا و از سوی دیگر ایران و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس دارد؛ این کشور از توانمندی بالایی برای همکاری با ایران در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی برخوردار است. 

خبر فوری درباره افزایش یارانه ها

جزئیات مهم از جدیدترین طرح پیش فروش خودرو با مکانیزم بدون قرعه‌کشی

معامله گران دلار در حالت آماده باش

گفته می‌شود سفر هیثم بن طارق همراه با آورده‌های اقتصادی و آزادسازی منابع ارزی است، برخی از معامله گران تصور می‌کنند نوسان دلار کاهشی خواهد بود. این معامله‌گران می‌گویند  قیمت دلار  بعد از خبرهای تکمیلی و از روز دوشنبه به بعد با از دست دادن کف 50 هزار و 700 تومان می‌تواند وارد دامنه 40 هزار تومان شود.

شرط افزایش یارانه نقدی برای 3 دهک اعلام شد

با این حال عده ای دیگر معتقدند در صورتی که اخبار مثبتی از نشست شورای حکام به گوش نرسد این امر ممکن است کفه ترازوی افزایشی ها را سنگین کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید