رصد بازار خودروهای داخلی؛

سیگنال مثبت خبرهای خارجی به بازار خودرو + جدول

کدخبر: ۵۷۶۵۰۳
اقتصادنیوز:برخی تحلیل‌گران بر این باورند اخبار سیاسی مثبت درباره روند مذاکرات و برخی گمانه‌زنی‌ها نسبت به دلیل سفر سلطان عمان به ایران بازار پرطرفدارهای ایران خودرو را کاهشی کرده است..
سیگنال مثبت خبرهای خارجی به بازار خودرو + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز برخی از پرطرفدارهای ایران خودرو با افت 3 تا 20 میلیون راهی بازار شدند و برخی دیگر تغییر قیمت نداشتند. افت قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو در حالی رقم خورد که سایپایی‌ها امروز بیش از کاهش طعم رشد قیمت را چشیدند.

جزئیات مهم از جدیدترین طرح پیش فروش خودرو با مکانیزم بدون قرعه‌کشی

خبر فوری درباره افزایش یارانه ها

به گفته فعالان بازار خودرو علاوه بر اخبار مثبت سیاسی، برخی از فعالان بر این نکته اشاره می‌کنند که اعلام قیمت خودروهای مونتاژی که نسبت به قیمت قبل کاهش قابل توجهی داشته بر بازار پرطرفدارهای ایران خودرو اثرگذار بوده است.

امروز و در میان محصولات ایران خودرو «هایما S5 پلاس» با افت 20 میلیونی بیشترین کاهش قیمت را داشت و پس از آن «رانا پلاس» هم افتی 12 میلیونی را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 604 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت یک میلیونی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 440 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و افتی 20 میلیونی را تجربه کرد.

«رانا پلاس» هم در میان محصولات ایران خودرو امروز افت 12 میلیونی داشت و در بازار با قیمت 512 میلیون تومان قیمت خورد. «دناپلاس» هم در بازار امروز 680 میلیون تومان قیمت گذاری شد و کاهشی 3 میلیونی را ثبت کرد.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم بدون تغییر 897 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» یک میلیارد تومان شد و تغییر قیمت نداشت.

ایران اقتصاد

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید