فقط 5 آلت کوین مثبت هستند

هفته پرتلاطم بازارهای مالی/ منتظر نوسانات شدید بیت کوین باشید

کدخبر: ۵۷۰۸۲۵
اقتصادنیوز: در چند روز آینده با اعلام آمارهای اقتصادی آمریکا، بازارهای مالی شاهد نوسانات زیادی خواهند بود که بیت کوین نیز می تواند تغییرات قابل توجهی داشته باشد.
هفته پرتلاطم بازارهای مالی/ منتظر نوسانات شدید بیت کوین باشید

به گزارش اقتصادنیوز ، معمولا در زمان اعلام آمارهای اقتصادی کشور آمریکا، بازارهای مالی نوسانات شدیدی دارند. از امروز تا روز جمعه چند آمار مهم از اقتصاد آمریکا منتشر می شود که مهم ترین آن ها اعلام نرخ بهره است.

با اعلام این موارد، قطعا بازارهای مالی از جمله بازار ارزهای دیجیتال نوسانات زیادی خواهند داشت. احتمالا تا پایان این هفته هم مشخص می شود که بیت کوین طی چند هفته آینده قرار است رشد کند یا اینکه افت داشته باشد.

امروز بیت کوین با افت قیمت 2 درصدی در حدود نرخ 28500 دلار معامله می شود. با وجود این افت، بازده هفتگی بیت کوین همچنان مثبت است و طی این مدت 4 درصد رشد را ثبت کرده و در مقیاس ماهانه نیز حدودا نیم درصد رشد در قیمت این ارز دیجیتال مشاهده می شود.

ارزش بازار بیت کوین امروز 552 میلیارد دلار است و طی شبانه روز گذشته 18 میلیارد دلار معامله در این ارز دیجیتال انجام شده که نسبت به روز گذشته حدودا 80 درصد رشد در ارزش معاملات داشته ایم.

افت 3 درصدی اتریوم

اتریوم امروز 3 درصد کاهش قیمت داشته و هم اکنون با نرخ حدود 1850 دلار معامله می شود. در مقیاس هفتگی، اتریوم وارد محدوده زیان شده اما زیان آن به یک درصد هم نمی رسد. اما در مقیاس ماهانه همچنان یک درصد رشد را نمایش می دهد.

اتریوم با ارزش بازار 222 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته حدود 8 میلیارد دلار معامله شده است. رقم معاملات اتریوم هم مانند بیت کوین، امروز افزایش داشته و نسبت به دیروز حدودا 100 درصد افزایش در بخش ارزش معاملات این آلت کوین مشاهده می شود.

فقط 5 آلت کوین مثبت هستند

امروز تعداد کمی از آلت کوین ها مثبت هستند و اکثریت آن ها افت قیمت داشته اند. در میان نمادهای مثبت، BNB با رشد 4 درصدی بیشترین افزایش قیمت را دارد. مولتیورس ایکس هم 2 درصد رشد کرده. ترون یک درصد افزایش قیمت داشته و لئو و تون کوین با رشد حدود نیم درصدی، دیگر نمادهای مثبت هستند.

سایر آلت کوین های موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار، امروز کاهش قیمت داشته اند. البته در بخش نمادهای منفی هم فشار فروش سنگینی مشاهده نمی شود.

سولانا و اتم با افت 5 درصدی، بیشترین کاهش قیمت را دارند و ایپ کوین، کرونوس و آپتوس با افت 4 درصدی از منفی ترین نمادهای امروز محسوب می شوند. سایر نمادهای منفی هم افتی کمتر از 4 درصد دارند.

جهش 70 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز 2 درصد کاهش یافته و به رقم 1.18 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات بسیار افزایش داشته و با جهش 70 درصدی نسبت به دیروز، به رقم 40 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای تنها 2 میلیارد دلار بوده که در مقایسه با سایر روزها، سهم کمتری از کل ارزش معاملات را شامل شده است. در استیبل کوین ها هم 37 میلیارد دلار معامله به ثبت رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید