نزول قیمت دلار، قیمت یورو و درهم در مرکز مبادله

ردپای بورس در بازار دلار /قیمت سکه امامی پایین آمد

کدخبر: ۵۶۵۸۷۶
برخی از فعالان می گفتند به نظر می رسد که تقویت شاخص کل بورس انتظارات نزولی را در بازار ارز تقویت کند. شاخص کل در هفته گذشته توانست خود را بالای مرز 2 میلیون واحدی نگه دارد و این موضوع از نگاه برخی فعالان، بخشی از تقاضا را از بازار ارز خارج کرد.
ردپای بورس در بازار دلار /قیمت سکه امامی پایین آمد

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در اولین روز هفته جاری نوسان محدودی را ثبت کرد.عده ای از تحلیلگران ارزی می گفتند بعد از نوسانات کاهشی اواخر هفته گذشته این نوسان محدود طبیعی است.

در این میان برخی از فعالان اقتصادی به رنج شدن نرخ درهم در بازار امروز اشاره می کردند. از نگاه این دسته از بازیگران ارزی رنج شدن قیمت درهم موجب شد دلار افت و خیر خاصی را ثبت نکند. 

ردپای بورس در بازار دلار 

از سوی دیگر، برخی از فعالان می گفتند به نظر می رسد که تقویت  شاخص کل بورس انتظارات نزولی را در  بازار ارز  تقویت کرد.  شاخص کل  در هفته گذشته توانست خود را بالای مرز 2 میلیون واحدی نگه دارد و این موضوع از نگاه برخی فعالان، بخشی از تقاضا را از  بازار ارز  خارج کرد.

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۶۴۹۲۳ واحدی به سقف جدیدی رسید. شاخص کل هم در ناحیه ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار واحد قرار دارد.

نزول قیمت دلار، قیمت یورو و درهم در مرکز مبادله 

امروز نرخ دلار در بازار رسمی هم  نوسان کاهشی داشت. آن طور که مرکز مبادله اعلام کرده نرخ دلار امروز با 130 تومان کاهش بر روی 40 هزار و 639 تومان قرار گرفت. 

همچنین قیمت یورو اسکناس در مرکز مبادله نزدیک به 160 تومان نزول را تجربه کرد و در محدوده 44 هزار و 347 تومان به فروش رسید. نرخ درهم اسکناس امروز اندکی افت کرد و در حول و حوش 11 هزار و 66 تومان به فروش رسید.

رشد قیمت طلا 18 عیار

در بازار امروز قیمت طلا 18 عیار رشد کرد. فلز گران بهای داخلی امروز در سایت اتحادیه طلا و ارز ایران تا سطح 2 میلیون و 559 هزار و 400 تومان بالا رفت. این قیمت در مقایسه با روز قبل 10 هزار و 400 تومان بالا رفته است. 

قیمت سکه امامی پایین آمد

البته امروز قیمت سکه امامی برخلاف قیمت طلا بر مدار کاهش قرار گرفت. طبق سایت اتحادیه طلا و ارز، قیمت سکه امامی امروز تا سطح 31 میلیون و 595 هزار تومان پایین آمد.این قیمت در مقایسه با دو روز قبل کاهش 205 هزار تومانی را نشان می دهد . 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید