ورود قیمت یورو به کانال جدید

افزایش قیمت سکه با فرمان طلا /دلار هرات از تهران جلو زد

کدخبر: ۵۶۵۲۳۹
اقتصادنیوز: به دنبال افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی، قیمت سکه امامی هم امروز چهارشنبه 16 فروردین ماه در مقایسه با روز قبل بالا رفت.
افزایش قیمت سکه با فرمان طلا /دلار هرات از تهران جلو زد

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار امروز چهارشنبه 16 فرودین ماه بعد از چند روز نزول مداوم، نوسان صعودی را ثبت کرد.

دلار هرات از تهران جلو زد

طبق اعلام سایت ها امروز چهارشنبه 16 فروردین نرخ دلار در تهران و هرات مسیر رشد را دنبال کرد. البته  سرعت افزایش قیمت اسکناس آمریکایی امروز در هرات 2 برابر تهران بود.

رشد قیمت دلار در بازار ارز هرات در حالی است که روز گذشته تهران از هرات بالاتر قیمت خورده بود. قیمت درهم نیز در مقایسه با روز سه شنبه بالاتر بود.

ثبات قیمت دلار در مرکز مبادله 

قیمت دلار مبادله‌ای در بازار امروز چهاشنبه 16 فروردین 1402 مانند روزهای گذشته در محدوده 40 هزار و 200 تومان معامله شد. 

ورود قیمت یورو به کانال جدید 

امروز قیمت یورو اسکناس در مرکز مبادله وارد کانال44 هزار تومان شد و بر روی 44 هزار و 25 تومان قرار گرفت. روز گذشته نرخ یورو در این مرکز در محدوده 43 هزار و 777 تومان معامله شده بود. 

نرخ حواله یورو هم مانند یورو اسکناس امروز مسیر رشد را دنبال کرد و وارد کانال 40 هزار تومان شد. قیمت یورو حواله امروز 40 هزار و 82 تومان بود. روز گذشته نرخ یورو در محدوده39 هزار و 857 تومان قرار داشت.

ثبات قیمت درهم مبادله ای

قیمت درهم امارات اسکناس نیز مانند دلار اسکناس در یک محدوده خاص قفل شده است. امروز قیمت درهم در مرکز مبادله 10 هزار و 946 تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار نیز در این مرکز مانند روز‌های گذشته 36 هزار و 600 تومان اعلام شد. نرخ حواله  درهم امارات نیز امروز مانند روزهای گذشته در محدوده 9 هزار و 966 تومان معامله شد.

قیمت طلا صعودی شد 

قیمت اونس طلا در بازار امروز 2 هزارو 26 دلار معامله شد. این قیمت در مقایسه با عصر دیروز 6 دلار بالاتر است.در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار طبق سایت اتحادیه طلا و ارز 2 میلیون و 629 هزار و 800 تومان است که در مقایسه با روز قبل 47 هزار و 100 تومان بالا رفته است. 

افزایش قیمت سکه با فرمان طلا

 به دنبال افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی، قیمت سکه امامی هم امروز چهارشنبه 16 فروردین ماه در مقایسه با روز قبل بالا رفت.

آن طور که سایت ها اعلام کرده اند نرخ سکه امامی در معاملات نقدی امروز تقریبا 1 میلیون تومان گران تر از روز قبل معامله شد. 

قیمت سکه در بورس کالا

قیمت سکه بورسی هم امروز در محدوده 32 میلیون و 250 هزار تومان فروش رسید.

قیمت ربع سکه در مرکز مبادله 

همچنین از روز گذشته قیمت ربع سکه در مرکز مبادله کشف شده است قیمت میانگین ربع سکه مبادله ای در اولین روز کاری خود (سه شنبه 15 فروردین) آن طور که در خبرها آمده 9 میلیون و 513 هزار تومان بوده است و 112 قطعه هم عرضه شد. 

امروز ربع سکه در دومین روز کاری خود در محدوده 9 میلیون و 513 هزار تومان به فروش رسید.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید