۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۸۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۰۹-۰۱-۱۴۰۲
کد ۸۸۴۴۱۹
انتشار: ۰۰:۰۸ - ۰۹-۰۱-۱۴۰۲
زیاده عرضی نیست

حضرت آقای اراکی! این تعریف "زن فاحشه" است، نه زن بی حجاب

حضرت آقای اراکی! این تعریف
در دنیا زنان پرشماری اعم از مسلمان و مسیحی و یهودی و ... وجود دارند که حجاب بر سر نمی گذارند ولی عفاف دارند، پاکدامن هستند و هرگز در بند شهوت دیگران و ارضای آنان نیستند.

عصرایران - جناب آیت الله اراکی، عضو محترم مجلس خبرگان گفته اند: زن بی حجاب، در بند شهوت دیگران و ارضای آنان است و باید زنان بی حجاب به این امر متوجه باشند.

ضمن تاکید بر این که حجاب یکی از اوامر دینی است و چه نیکوست که در جامعه ای با اکثریت مسلمان، به موازات سایر تعالیم دینی مانند عدالت، روا داری، راستگویی، دستگیری از مستمندان، حفظ حق الناس و ... حجاب نیز رعایت شود، نکته ای را خدمت گوینده گرانمایه سخن فوق عرض می کنیم: "زنی که در بند شهوت دیگران و ارضای آنان است"، تعریف زن بی حجاب نیست، بلکه تعریف "زن فاحشه و تن فروش" است!

 در دنیا زنان پرشماری اعم از مسلمان و مسیحی و یهودی و ... وجود دارند که حجاب بر سر نمی گذارند ولی عفاف دارند، پاکدامن هستند و هرگز در بند شهوت دیگران و ارضای آنان نیستند.حضرت آقای اراکی! این تعریف
بهتر است کسی که در مقام وعظ و خطابه قرار دارد، در کلام خود دقت بیشتری داشته باشد و چند میلیارد زن را که حجاب ندارند، با یک جمله نسنجیده در کنار بدکاره ها قرار ندهد و بار خود را سنگین نسازد.
زیاده عرضی نیست.

 

ارسال به دوستان
امیر کویت به سیم آخر زد / انحلال 4 ساله پارلمان اروپا ، حالا جای خالی "آنجلا مرکل" را احساس می کند ورود سامانه جدید بارشی به کشور طوفان خورشیدی در مسیر زمین / احتمال بروز اختلال جدی در اینترنت جهانی طی ساعات آتی العربیه : طرح ویزای یکپارچه خلیج فارس از ابتدای سال ۲۰۲۵ اجرایی خواهد شد محمدرضا گلزار از هوادارانش کمک خواست (فیلم) خرید و فروش رأی در یک حوزه انتخابی / متخلفان بازداشت شدند اطلاعیه شماره ۲۰ ستاد انتخابات : پایان مهلت قانونی اخذ رای/ تداوم رأی گیری تا آخرین فرد حاضر در شعبه رای موافق هند به قطعنامه سازمان ملل در خصوص عضویت کامل فلسطین محور چالوس - کرج به سمت جنوب یکطرفه شد ادعای گروسی : هشدارم در ژانویه گذشته در خصوص اینکه ایران اورانیوم غنی شده کافی برای تولید چند سلاح اتمی دارد، همچنان پابرجاست؛ چه بسا بیشتر افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۹۴۳ نفر آغاز شمارش آرا در برخی شعب اطلاعیه شماره ۱۹ ستاد انتخابات : شعب اقدام به اخذ رأی تا آخرین نفر کنند کشف ۳۸ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در استان بوشهر
وبگردی