اتفاق مهم در بازار یورو

درهم، بازار دلار را بهم ریخت /قیمت سکه در یک قدمی 29 میلیون تومان

کدخبر: ۵۵۶۲۵۴
آن طور که سایت اتحادیه ارز وطلا اعلام کرده سکه امروز نه تنها وارد کانال 28 میلیون تومان شده بلکه به سرعت خود را به یک قدمی کانال 29 میلیون تومان رسانده بود. قیمت سکه طبق سایت مذکور در زمان نگارش این گزارش 28 میلیون و 949 هزار تومان بود.
درهم، بازار دلار را بهم ریخت /قیمت سکه در یک قدمی 29 میلیون تومان

به گزارش اقتصادنیوز ، معامله گران بازار ارز و سکه در دومین روز هفته جاری بعد از یک روز تعطیلی در موقعیت خرید قرار گرفتند. معامله‌گران می گفتند روند حرکتی ارز و سکه در روزهای اخیر عجیب و ترسناک شده است. چارت های دلار، سکه و درهم از اشباع خرید خبر می دهند با این حال بازار خلاف جهت چارت حرکت می کند. آنها می گفتند این مدل افزایش قیمت بی سابقه است. 

دلار در هرات دو کانال بالا رفت

برخی از معامله گران امروز مدعی بودند نرخ دلار در هرات در مقایسه با روز قبل دو کانال بالا رفت.این دسته از بازیگران ارزی می گفتند هرات به دنبال این است تهران را زیر بگیرد.

دسته از معامله گران مدعی بودند  یک صراف از هرات پیام داده که در هرات کسی ریال نمیخرد ،طبق گفته این صراف  هراتی ها در  معامله ریال این چند ماه زیان دادند به همین دلیل بیخیالش شدند. آنها  هرچه تومان دارند میفروشند تا خلاص شوند.

دلار در سلیمانیه وارد کانال جدید شد

در سلیمانیه هم نرخ دلار امروز وارد کانال جدید شد ودر مقایسه با عصر پنجشنبه گذشته تقریبا 1 هزار و 450 تومان بالاتر بود. 

درهم بازار ارز را بهم ریخته است

تحلیلگران ارزی معتقدند که درهم بازار ارز را بهم ریخته است. قیمت درهم امروز به یک قدمی کانال جدید رسیده و نرخ برابری درهم به دلار عددی است که موجب تقویت انتظارات صعودی است.

ناخدا نمی تواند کاری کند ملوان زبل بیاورید!

عده ای از معامله گران به طنز می گفتند ناخدا دیگر نمی تواند کار کند باید ملوان زبل را خبر کرد. 

قیمت دلار و یورو در بازار رسمی 

در سمت رسمی بازار هم قیمت دلار هفته گذشته وارد کانال44 و 45 هزار تومان شده است.اسکناس آمریکایی در صرافی ملی امروز  در زمان نگارش این گزارش برای خرید 44 هزار و 710 تومان و برای فروش 45 هزار و 157 تومان بود.

از سوی دیگر سایت بازار متشکل معاملات ارز ایران روز گذشته قیمت دلار در حدود 44 هزار 562 تومان برای دلار بسته شد آخرین نرخ اعلام امروز برای هر دلار آمریکا 44 هزار و 710 تومان درج شده است. قیمت یورو هم روز گذشته در سایت فوق در حول و حوش امروز در محدوده 47 هزار  750 تومان به فروش رسید که نسبت به دیروز تقریبا 150 تومان بالاتر بود.

اتفاق مهم در بازار یورو/ ٨ ساعت دستمزد کارگر در آلمان برابر است با دستمزد یک ماه کارگر ایرانی!

یکی از نکات مهم بازار ارز امروز، نرخ یورو بود. یورو امروز کانال 52 هزار تومان را لمس کرد. برخی فعالان بازار با محاسبه دستمزد یک کارگر در ایران و آلمان، می‌گفتند با این حساب دستمزد ٨ ساعت یک کارگر در آلمان برابر با دستمزد یک ماه کارگر ایرانی است؛ مقایسه‌ای که با نرخ یورو در این روزها، به نظر می‌رسد دور از واقعیت نباشد.

افزایش قیمت طلا 18 عیار در بازار 

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل رسمی بود.در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار امروز بیش از 90 هزار تومان گران شد و تا 2 میلیون و 295 هزار تومان بالا رفت. قیمت فلز گران بهای داخلی در زمان نگارش این گزارش 2 میلیون و 283 هزار و 500 تومان بود.

قیمت سکه به یک قدمی 29 میلیون تومان رسید 

در بازار سکه هم امروز سکه بازان شاهد صعود قیمت سکه به کانال 28 میلیون تومان بودند. قیمت سکه تحت تاثیر افزایش قیمت دلار ترمز بریده است. آن طور که سایت اتحادیه ارز وطلا اعلام کرده سکه امروز نه تنها وارد کانال 28 میلیون تومان شده بلکه به سرعت خود را به یک قدمی کانال 29 میلیون تومان رسانده بود.

قیمت سکه طبق سایت مذکور در زمان نگارش این گزارش 28 میلیون و 949 هزار تومان بود.

همچنین امروز قیمت نیم سکه 300 هزار تومان گران شد و 15 میلیون و 500 هزار تومان رسید. قیمت ربع سکه هم 10 میلیون و 500 هزار تومان بود. قیمت سکه بورسی هم امروز 28 میلیون  246 هزار تومان بود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید