ارزش اتریوم به بیش از 200 میلیارد دلار رسید

روز کم نوسان رمز ارزها/ تثبیت بیت کوین در کانال 23هزار دلاری

کدخبر: ۵۵۳۴۲۰
اقتصادنیوز: بیت کوین توانسته در کانال 23 هزار دلار تثبیت شود و امروز هم افزایش قیمت کمی داشته است. در کل امروز بازار ارزهای دیجیتال چندان پرهیجان نیست و قیمت ها نوسان شدیدی نداشته اند.
روز کم نوسان رمز ارزها/ تثبیت بیت کوین در کانال 23هزار دلاری

به گزارش اقتصادنیوز ، بزرگ ترین ارز دیجیتال که چند روز قبل توانسته بود نفوذی موقتی به کانال 24000 دلار داشته باشد، اکنون با رشد کمتر از نیم درصد در حدود قیمت 23400 دلار معامله می شود.

جالب اینکه در مقیاس هفتگی، قیمت تغییر خاصی نداشته است. اما در مقیاس ماهانه همچنان بازدهی خوبی در بیت کوین دیده می شود و افرادی که دقیقا یک ماه قبل بیت کوین خریده اند اکنون در سود 39 درصدی هستند.

بیت کوین با ارزش بازار 451 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 15 میلیارد دلار معامله شده که ارزش معاملات پایین آن به دلیل بسته بودن بازارهای جهانی در روزهای شنبه و یکشنبه است.

ارزش اتریوم به بیش از 200 میلیارد دلار رسید

اتریوم هم امروز مثبت است و مانند بیت کوین، رشد آن کمتر از نیم درصد است. بزرگ ترین آلت کوین بازار هم اکنون با قیمت حدود 1670 دلار معامله می شود.

اتریوم در مقیاس هفتگی رشد 3 درصدی داشته و در مقیاس ماهانه عملکرد مثبت 34 درصدی را ثبت کرده است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 5 میلیارد دلار است که رقم کمی برای این آلت کوین محسوب می شود. ارزش بازار آن نیز 204 میلیارد دلار است.

روز کم هیجان آلت کوین ها

امروز تعداد نمادهای مثبت تقریبا بیشتر از نمادهای منفی است، اما با این حال نمادهای مثبت رشد شگفت انگیزی نداشته اند. در فهرست 50 ارز برتر بازار، برترین نماد شیبا اینو است که حدود 7 درصد رشد کرده و پس از آن OKB با رشد 6 درصدی قرار دارد. تتا نتورک هم 4 درصد رشده کرده و مابقی نمادهای مثبت، افزایش قیمت کمتر از 2 درصد داشته اند.

در فهرست نمادهای منفی، لیدو دائو با کاهش 5 درصدی و فانتوم و ترا کلاسیک با کاهش 3 درصدی قیمت قرار دارند. فایل کوین هم 2 درصد افت کرده و مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از 2 درصد دارند. به طور کلی می توان گفت امروز روز کم نوسانی در بازار ارزهای دیجیتال بوده است.

در مقیاس ماهانه اما عملکرد برخی از نمادها بسیار قابل توجه است. آپتوس که طی 5-6 هفته گذشته ستاره بازار بوده، در مقیاس ماهانه رشد 350 درصدی داشته و پس از آن فانتوم با رشد 180 درصدی قرار دارد. دسنترالند با رشد 140 درصدی، دیگر نمادی است که طی یک ماه رشد بیش از 100 درصد داشته است.

نکته قابل توجه اینکه در مقیاس ماهانه هیچ کدام از آلت کوین های موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار افت قیمت نداشته اند.

کاهش 25 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد نیم درصدی به 1.09 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات 25 درصد کاهش یافته و به رقم 38 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 4 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 33 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید