پشت پرده درجا زدن نرخ دلار در تهران

قیمت دلار به خواب رفت /پیشروی قیمت سکه و طلا

کدخبر: ۵۵۲۷۱۷
بازارهای همسایه سایه خود را از روی سر اسکناس آمریکایی در تهران برداشته اند و سیگنال صعود یا نزول خاصی به تهران صادر نشد. نرخ حواله درهم نیز تقریبا رنج شد.
قیمت دلار به خواب رفت /پیشروی قیمت سکه و طلا

به گزارش اقتصادنیوز ،‌بررسی بازار ارز در روز های اخیر حکایت از نوسان محدود قیمت دلار دارد. عده ای از معامله گران باور دارند که روند معاملات تقریبا قفل شده و کمتر کسی ترجیح می دهد اقدام به خرید معنادار کند.

بازار دلار قفل شد

به نظر می رسد معامله گران نقشه بازارساز را خوانده اند. برخی از معامله گران می گفتند بازارساز با نزدیک کردن نرخ دلار  در بازار رسمی و غیر رسمی باعث شده بیشتر افراد با تقاضای حقیقی وارد بازار شده و تقاضای سفته‌بازی کاهش پیدا کند. 

پشت پرده درجا زدن نرخ دلار در تهران 

از سوی دیگر بازارهای همسایه هم سایه خود را از روی سر  اسکناس آمریکایی در تهران برداشته اند و سیگنال صعود یا نزول خاصی به تهران صادر نشد. نرخ حواله درهم نیز تقریبا رنج شد.

در همین فضا عرصه برای بازیگران ارزی تهران تنگ شده و یکی از دلایل درجا زدن،از نفس افتادن و به خواب رفتن قیمت دلار از نگاه تحلیگرن ارزی همین امر می باشد. 

در سمت رسمی بازار هم قیمت دلار در صرافی ملی امروز نوسان محدودی را ثبت کرد و از صبح تا زمان نگارش این گزارش در یک محدوده خاص به فروش رسید. امروز قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی ملی  43 هزار و 198 و قیمت فروش دلار آمریکا 43 هزار و 630 اعلام شد.

در سایت بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار  امروز نوسان اندکی را تجربه کرد. طبق سایت مذکور نرخ دلار امروز43 هزار و 198 تومان  معامله شد که نسبت به دیروز تقریبا 50 تومان بالا رفته بود. 

ثبات قیمت اونس طلا 

قیمت اونس طلا عصر امروز در زمان نگارش این گزارش نسبت به روز گذشته ثابت بود و در محدوده 1930 دلار به فروش رسید.  

قیمت طلا بالا رفت

در بازار داخلی ایران قیمت طلا 18 عیار بر خلاف روز گذشته بالا رفت. آن طور که سایت اتحادیه طلا و ارز اعلام کرده قیمت طلا 18 عیار امروز تا 2 میلیون و 140 هزار و 800 تومان بالا رفته است.

در زمان نگارش این گزارش  قیمت طلا 18 عیار   بر روی 2 میلیون و 140 هزار و 400 تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به دیروز نزدیک به 70 هزار تومان رشد کرده بود. 

قیمت سکه در بازار امروز 

قیمت سکه امامی هم امروز تا سطح 24 میلیون و 301 هزار تومان پیشروی کرد. این قیمت در مقایسه با دیروز 50 هزار تومان بالاتر بود. نرخ سکه در نیمه روز  با 24 میلیون و 95 هزار تومان به فروش رسید.

عصر امروز هر قطعه سکه امامی در محدوده 24 میلیون و 201 هزار تومان معامله شد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید