رشد 6 درصدی دوج کوین در روز منفی آلت کوین ها

عقب‌نشینی بیت‌کوین از خاکریز 23هزاردلاری!

کدخبر: ۵۵۲۴۷۲
اقتصادنیوز: بیت کوین با افت قیمت، مجددا به کانال 22000 دلار بازگشته که البته هیجان فروشندگان خیلی زیاد نیست. اتریوم هم مثل بیت کوین امروز منفی شده است.
عقب‌نشینی بیت‌کوین از خاکریز 23هزاردلاری!

به گزارش اقتصادنیوز ، ارزهای دیجیتال امروز اکثرا منفی هستند و بیت کوین به عنوان لیدر این بازار، با کاهش قیمت 1.5 درصدی در محدوده 22900 دلار معامله می شود.

بازده هفتگی بیت کوین دوباره منفی شده که البته به منفی نیم درصد هم نمی رسد. اما در مقیاس ماهانه 38 درصد رشد در این ارز دیجیتال مشاهده می شود.

بیت کوین با ارزش بازار 440 میلیارد دلار، در شبانه روز گذشته 24 میلیارد دلار معامله شده است. فعلا سرمایه گذاران در انتظار اعلام نرخ بهره آمریکا هستند تا جهت بازار مشخص شود.

فردا نرخ بهره جدید آمریکا اعلام می شود که این موضوع می تواند نوسانات شدید در بازار ایجاد کند و مسیر حرکت بیت کوین هم مشخص خواهد شد.

اتریوم به 1570 دلار رسید

اتریوم امروز منفی است و با کاهش یک درصدی، هم اکنون در حدود 1570 دلار معامله می شود. افت هفتگی اتریوم کمی بیشتر از 3 درصد بوده و بازده ماهانه آن نیز عدد 31 درصد را نمایش می دهد.

اتریوم با ارزش بازار 191 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته کمی کمتر از 8 میلیارد دلار معامله شده است.

رشد 6 درصدی دوج کوین در روز منفی آلت کوین ها

در میان آلت کوین های موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار، امروز دوج کوین خلاف مسیر حرکت کرده و با وجود اینکه اکثر آلت کوین ها افت کرده اند، دوج کوین 6 درصد رشد داشته است.

البته تعداد انگشت شمار دیگری از آلت کوین ها هم مثبت هستند که رشد هیچ کدام از آن ها به 3 درصد هم نمی رسد و در فهرست نمادهای مثبت، تنها دوج کوین خودنمایی می کند.

اما در فهرست نمادهای منفی، بیت دائو با افت 10 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. آپتوس هم 7 درصد کاهش قیمت داشته و اکسی اینفینیتی و مونرو با افت های 6 و 5 درصدی، از منفی ترین نمادهای امروز محسوب می شوند.

در مقیاس ماهانه همچنان آپتوس رکورد بیشترین رشد را دارد و با افزایش قیمت 372 درصدی، خریداران ماه گذشته را شگفت زده کرده است.51

دسنترالند، سولانا و فانتوم هم با رشدهای 146 ، 140 و 139 درصدی جزو نمادهای پربازده یک ماه گذشته بوده اند. جالب اینکه در فهرست 50 ارز برتر بازار، بازده هیچ کدام از آلت کوین های موجود در فهرست 50 ارز برتر، منفی نبوده است و تمام آن ها رشد کرده اند.

اما در مقیاس هفتگی تعدادی از آلت کوین ها افت قیمت داشته اند که در صدر آن ها لیدو دائو با افت 21 درصدی و فلو با کاهش 18 درصدی قرار دارند.

کاهش مجدد ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت یک درصدی به 1.04 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 6 درصد کاهش یافته و رقم 51 میلیارد دلار ثبت شده است.

سهم معاملات دیفای از کل معاملات، 4 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 47 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید