رصد بازار خودروهای داخلی؛

آرامش نسبی در بازار ایران‌خودرویی‌ها+ جدول قیمت

کدخبر: ۵۴۷۰۷۱
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار پرطرفدارهای ایران خودرو از رشد و ثبات قیمت ایران خودرویی‌ها در بازار حکایت دارد.
آرامش نسبی در بازار ایران‌خودرویی‌ها+ جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ نوسان قیمتی در بازار ایران خودرویی‌ها در شرایطی رقم خورد که امروز نرخ دلار شکل افزایشی داشت، اما قیمت خودرو با تردید و گام‌های لرزان در بازار شکل افزایشی به خود گرفت. به گفته فعالان بازار خودرو فروش فوری برخی از محصولات ایران خودرو از فردا یکی از دلایلی است که بازار خودرو شکل احتیاطی به خود گرفته است، ظاهرا بازار این خودرو در انتظار تاثیر این عرضه در بازار است تا پس از آن برای افزایشی شدن و یا کاهشی شدن گام بردارد.  

امروز و در بازار پرطرفدارهای ایران خودرو «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «پژو 207 دنده ای» و «دنا معمولی» در بازار بدون تغییر عرضه شدند و در مقابل «تارا دنده ای»، و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» رشدی 2 میلیونی در بازار داشتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» در بازار امروز بدون تغییر 447 میلیونی شد و «هایما S7پلاس» هم بدون تغییر در بازار یک میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت خورد. هایما S7پلاس از جمله خودروهایی است که در ماه‌های اخیر به دفعات در بازار رشد قیمت داشت و رکوردهای بسیاری از خود بجا گذاشت، اما قیمت این خودر در سه روز آخر هفته گذشته ثابت شد و با شروع هفته جدید این ثبات ادامه داشت.

اما در بازار امروز «تارا دنده ای» هم در بازار رشد 2 میلیونی داشت  و 622 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که «دنامعمولی» هم امروز بدون تغییر در بازار 585 میلیون تومان قیمت گذاری شد، اما «دنا پلاس توربو اتومات» با رشد 2 میلیونی در بازار 712 میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو قیمت «پژو 207 دنده‌ای» هم امروز610 میلیون تومان باقی ماند.

ایران 17

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید