رصد بازار خودروهای داخلی؛

آرامش پس از طوفان در بازار خودرو + جدول قیمت

کدخبر: ۵۴۶۲۵۷
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز 13 دی 1401 و پس از چند روز رشد قیمت بازار خودرو به ثبات رسید و خودروهای پرطرفدار داخلی بدون تغییر راهی بازار شدند.
آرامش پس از طوفان در بازار خودرو + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز دلار در بازار امروز کمی عقب‌نشینی کرد و هرچند تصور می شد این عقب نشینی کاهشی شدن قیمت خودرو در بازار را به همراه داشته باشد، اما ارزیابی نشان داد که بازار خودرو موضع خود را حفظ کرد؛ بطوریکه امروز خودروهای پرطرفدار داخلی بدون تغییر و با قیمت‌های روز گذشته در بازار قیمت گذاری شدند. خودروهای داخلی در حالی خیال کاهشی شدن در بازار را ندارند که وزارت صمت متولی این بازار سعی دارد با افزایش عرضه خودرو در بورس کالا این بازار سرکش را آرام کند، اما شواهد نشان دهنده آن است که این بازار با روش پیش گرفته رام نخواهد شد. از سوی دیگر بازار خودرو در حالی شکل و شمایل خود را تغییر نمی دهد که به گفته فعالان این بازار این روزها خبری از خریدار نیست.

هایما ۸S را مزایده ای بخرید

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» در بازار امروز بدون تغییر 447 میلیونی شد و «هایما S7پلاس» هم بدون تغییر در بازار یک میلیارد و 380 میلیون تومان قیمت خورد. هایما در میان خودروهای قرار دارد که در ماه‌های اخیر به دفعات رشد قیمت داشته، اما طی دو روز گذشته قیمت آن در بازار ثابت شده است.

اما  در بازار امروز «تارا دنده ای» هم در بازار 620 میلیون تومان قیمت خورد و تغییری نداشت. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که خانواده دنا هم امروز تغییر قیمت نداشتند، با این شرایط «دنامعمولی» امروز 585 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم 710میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو قیمت «پژو 207 دنده‌ای» هم امروز610 میلیون تومان باقی ماند.

ایران 13

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید