گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار طلا و ارز پایتخت

تداوم مُفت بری در بازار دلار/ سکه دوباره نزولی شد

کدخبر: ۵۴۵۷۵۹
اقتصادنیوز: امروز 11 دی 1401 در تهران شاهد این بودیم که خریداران خیلی پایین می‌خریدند، به قول خود معامله‌گران یکسری‌ها مفت‌بری می‌کنند.برخی بازیگران ارزی باور دارند که بازار در هفته گذشته سقف کوتاه‌مدت خود را شناسایی کرد و در هفته جاری به دنبال شناسایی کف قیمتی است.
تداوم مُفت بری در بازار دلار/ سکه دوباره نزولی شد

به گزارش اقتصادنیوز ؛ قیمت دلار امروز یکشنبه 11 دی ماه در هرات و سلیمانیه مسیر صعود را دنبال کرد. گفته می شوداسکناس آمریکایی در دو بازار یاد شده چرخش هزار تومانی را تجربه کرده است.

نرخ دلار بالا رفت/تداوم مُفت بری در بازار دلار

در تهران هم  شاهد این بودیم که خریداران خیلی پایین می‌خریدند، به قول خود معامله‌گران یکسری‌ها مفت‌بری می‌کنند.برخی بازیگران ارزی باور دارند که بازار در هفته گذشته سقف کوتاه‌مدت خود را شناسایی کرد و در هفته جاری به دنبال شناسایی کف قیمتی است.

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی هم چند روزی را در محدوده 37هزار تومان متوقف شده بود اما امروز بالاخره از این مرز خارج شد و به با 500 تومان افزایش به نیمه کانال 37هزار تومان رسید. 

فروش 2 خودروی جذاب وارداتی در بورس

رشد قیمت طلا 18 عیار 

قیمت طلا 18 عیار در دومین روز هفته  جاری مسیر صعود را  دنبال کرد. هر گرم طلای 18 عیار امروز یکشنبه 11 دی ماه 28 هزار و 600 تومان بر ارزش خود افزود و به 1 میلیون و 829  هزار و 600 تومان رسید.

رشد قیمت فلز گزان بهای داخلی در بازار امروز در حالی بود که روز گذشته 115 هزار تومان و روز پنجشنبه گذشته 22 هزار و 800 تومان ریزش را در کارنامه خود ثبت کرده است. 

تداوم عقبگرد قیمت سکه 

اگرچه قیمت طلا 18 عیار امروز مسیر رشد را دنبال کرد اما گفته شد قیمت سکه امامی در بازار رسمی کاهش پیدا کرد. قیمت سکه امامی به صورت رسمی امروز از کانال 19 میلیون و تومان به کانال 18میلیون تومان برگشت  و در مقایسه با دیروز تقرسیا 1 میلیون و 300 هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

در نیمه ظهر امروز اعلام شد که قیمت سکه امامی  در محدوده 19 میلیون تومان به فروش می رسید.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید