ارزش معاملات اتریوم به کمتر از 3 میلیارد دلار رسید

تداوم روزهای کسل کننده بازار رمزارزها

کدخبر: ۵۴۵۷۳۷
اقتصادنیوز: دوره درجا زدن بیت کوین و اتریوم بسیار طولانی شده است. حدودا دو هفته می شود که این دو ارز دیجیتال در یک محدوده کوچک حبس شده اند.
تداوم روزهای کسل کننده بازار رمزارزها

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز هم مثل روزهای گذشته، قیمت بیت کوین نوسان خاصی ندارد. بزرگ ترین ارز دیجیتال، امروز با افت حدود 2 دهم درصدی در محدوده 16550 دلار معامله می شود. بیت کوین در مقیاس هفتگی 1.5 درصد افت کرده و در مقیاس ماهانه نیز 2.5 درصد کاهش قیمت داشته است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته تنها 10 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 318 میلیارد دلار است. بیت کوین طی یک هفته گذشته در بازه قیمتی 16414 و 16956 دلار نوسان کرده و تغییرات قیمتی آن بسیار محدود بوده است.

اخیرا اعلام شده که قانون گذاران آمریکا برای تعیین چارچوب نظارتی جدید در ارزهای دیجیتال تحت فشار هستند. دلیل این فشار، اتفاقاتی است که منجر به ورشکستگی صرافی FTX شد. برخی بر این باورند که اگر کمیسیون بورس آمریکا و همچنین سیستم بانکی این کشور قوانین تهاجمی در بازار ارزهای دیجیتال اعمال کنند، دیگر اتفاقی شبیه آنچه که برای صرافی FTX رخ داد، تکرار نمی شود.

ارزش معاملات اتریوم به کمتر از 3 میلیارد دلار رسید

امروز اتریوم هم با افت حدود 2 دهم درصدی، چند دلار پایین تر از نرخ 1200 دلار معامله می شود. چند روز می شود که اتریوم در همین رنج قیمتی محبوس شده و در یک هفته گذشته نیز نوسانات آن بسیار محدود بوده؛ به طوری که طی 7 روز گذشته قیمت اتریوم بین 1186 و 1229 دلار معامله شده و نوسانات کوچکی داشته است.

ارزش معاملات اتریوم هم امروز به کمتر از 3 میلیارد دلار سقوط کرده و هم اکنون عدد 2.8 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

رشد 5 درصدی تون کوین

امروز تعداد آلت کوین های منفی بیشتر از تعداد مثبت هاست. اما نوسانات در آلت کوین ها نیز محدود شده و تغییر قیمت شدیدی در آن ها مشاهده نمی شود. در فهرست نمادهای منفی، اینترنت کامپیوتر با افت 3 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. آوالانچ و هدرا هم افت 2 درصدی داشته اند. مابقی آلت کوین ها در فهرست 50 ارز برتر بازار، افتی کمتر از 2 درصد دارند.

اما در میان نمادهای مثبت، تون کوین با رشد 5 درصدی مثبت ترین نماد است و در فهرست 50 ارز برتر بازار، بیشترین میزان نوسان قیمت را نمایش می دهد. ترا کلاسیک و OKB هم رشدی 3 درصدی دارند. مابقی نمادهای مثبت کمتر از 3 درصد رشد کرده اند.

کاهش مجدد ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت یک دهم درصدی به 794 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 23 درصد کاهش داشته و رقم 18 میلیارد دلار را نمایش می دهد. این رقم یکی از کوچک ترین ارقام در بخش معاملات روزانه بازار طی یک سال گذشته محسوب می شود.

البته دلیل کم شدن ارزش معاملات، مصادف شدن تعطیلات پایان هفته اروپا و آمریکا با اولین روز سال جدید میلادی است.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 1.4 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 16 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید