رصد بازار خودروهای داخلی؛

کاهش شیب تند رشد قیمت‌ها در بازار خودرو + جدول

کدخبر: ۵۴۴۴۸۲
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار از تداوم رشد قیمت خودرو در بازار امروز حکایت دارد،‌ با این تفاوت که این افزایش آرامتر از روزهای گذشته رقم خورد.
کاهش شیب تند رشد قیمت‌ها در بازار خودرو + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ سرکشی نرخ دلار در بازار امروز موجب شد تا خودروهای داخلی هرچند کمتر از روزهای گذشته، اما با افزارش 2 تا 5 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شوند. فعالان بازار خودرو امیدوار بودند با توجه به تعطیلات آخر هفته و پس از رکودشکنی قیمت در هفته‌های اخیر روزی آرام داشته باشد؛ اما این اتفاق رخ نداد و بازار با رشد قیمت راهی تعطیلات شد. رشد قیمت خودرو این روزها تنها نگاهش به نرخ دلار است و تکان‌های ارز بازار این خودرو را به شدت تکان می دهد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» امروز با  رشد2 میلیون تومانی در بازار  447 میلیونی شد. اما ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «هایما S7پلاس» هم در بازار امروز با افزایش 5 میلیونی یک میلیارد و 355 میلیون قیمت گذاری شد. از سوی دیگر در بازار امروز «تارا دنده ای» هم امروز با رشد2 میلیونی در بازار 612 میلیون تومان قیمت گذاری شد. رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که خانواده دنا امروز با رشد 2میلیونی در بازار داشتند. با این شرایط «دنامعمولی» در بازار امروز 587 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار 727 میلیون قیمت خورد.

اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» افزایش 2 میلیونی داشت و 575 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

ایران خودرو 5 دی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید