سقوط ارزش معاملات اتریوم به 2.4 میلیارد دلار

رکود عمیق در بازار رمزارزها / ثبات قیمت ها سقوط آزاد ارزش معاملات!

کدخبر: ۵۴۴۲۰۴
روزهای کم هیجان بازار ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد. قیمت بیت کوین و اتریوم در محدوده قیمت های دیروز مانده و تغییر خاصی نکرده است.
رکود عمیق در بازار رمزارزها / ثبات قیمت ها سقوط آزاد ارزش معاملات!

به گزارش اقتصادنیوز ، یک روز کم هیجان دیگر در بازار ارزهای دیجیتال در حال تکرار است. بازار مثل دیروز، نوسان خاصی نداشته و بیت کوین به عنوان لیدر این بازار، در محدوده قیمت دیروز معامله می شود.

امروز بیت کوین با افت حدود یک دهم درصد، در محدوده 16800 دلار معامله می شود. دیروز هم قیمت همین بود. بازده هفتگی بیت کوین حدود نیم درصد مثبت است و در مقیاس زمانی ماهانه، رشد 2 درصدی مشاهده می شود.

تفاوت بازار امروز با بازار روز گذشته، نه در قیمت بیت کوین بلکه در میزان ارزش معاملات آن است. امروز ارزش معاملات بیت کوین به کمتر از 10 میلیارد دلار سقوط کرده که برای بزرگ ترین ارز بازار، رقم کمی است. ارزش بازار بیت کوین هم اکنون 323 میلیارد دلار است.

سقوط ارزش معاملات اتریوم به 2.4 میلیارد دلار

اتریوم هم امروز تغییر قیمت خاصی نداشته و با رشد حدود یک دهم درصدی، در محدوده 1220 دلار معامله می شود. در مقیاس هفتگی رشد 3 درصدی در این آلت کوین مشاهده می شود و در مقیاس ماهانه نیز رشد 3 درصدی دیده می شود.

ارزش معاملات اتریوم امروز به 2.4 میلیارد دلار سقوط کرده. این کمترین رقم در بخش ارزش معاملات اتریوم طی چندین ماه گذشته است. ثبت چنین رقم کوچکی در بخش ارزش معاملات، برای افرادی که اتریوم دارند نگران کننده است چراکه نشان از رکود عمیق در معاملات این آلت کوین دارد.

آلت کوین ها، اکثرا منفی

در فهرست 50 ارز برتر بازار، تعداد نمادهای منفی کمی بیشتر ازنمادهای مثبت است. اما در هیچ کدام از آن ها هیجان خاصی دیده نمی شود. در میان نمادهای مثبت، OKB با رشد 5 درصدی بیشترین افزایش قیمت را دارد.

تون کوین هم 3 درصد رشد کرده است. سولانا، مونرو، آوی و کوانت هم نمادهایی هستند که کمی بیشتر از یک درصد رشد کرده اند. مابقی نمادهای مثبت، رشدی کمتر از یک درصد دارند.

در فهرست نمادهای منفی، الروند تنها نمادی است که کمی بیشتر از 2 درصد افت کرده و بیشترین افت امروز را به خود اختصاص داده است. تتا نتورک، نیر پروتکل، EOS، تزوس و اکسی اینفینیتی هم بین یک الی 2 درصد افت کرده اند و افت مابقی نمادها کمتر از یک درصد است.

در مقیاس ماهانه، فلو با افت 33 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. فایل کوین هم 31 درصد افت کرده و در رده بعدی ایستاده است. الگوراند هم با افت 29 درصدی جزو منفی ترین نمادهای این ماه است.

در همین بازه زمانی، تون کوین با رشد 43 درصدی عملکردی عالی داشته و پس از آن OKB، Bitcoin SV و ایپ کوین با رشدهای 12، 11 و 10 درصدی قرار دارند. مابقی نمادهای مثبت، بازده ای کمتر از 10 درصد داشته اند.

ارزش بازار تغییر نکرد

امروز ارزش بازار ارزهای دیجیتال حتی یک دهم درصد هم نسبت به دیروز تغییر نکرده و همچنان 810 میلیارد دلار است. ارزش معاملات اما 33 درصد دیگر کاهش یافته و به رقم کم سابقه 16 میلیارد دلار رسیده است. این یکی از کمترین ارقام معاملات روزانه بازار طی یکی دو سال گذشته محسوب می شود.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 1.1 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 14 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید