واکنش بازار ارز به شروع مذاکرات هسته ای

پیش بینی قیمت دلار در اولین روز زمستان 1401

کدخبر: ۵۴۳۵۰۴
برخی از معامله گران دیشب مدعی بودند که نرخ دلار بعد از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به سمت به بالا حرکت کرده است. این دسته از بازیگران ارزی با اشاره به رشد نرخ دلار در بازار شبانه باور دارند قیمت دلار در بازار امروز صعودی خواهد شد.
پیش بینی قیمت دلار در اولین روز زمستان 1401

به گزارش اقتصادنیوز، گفته شد قیمت دلار رسمی روز گذشته کاهشی بوده است و این در حالی بود که نرخ دلار در هرات و سلیمانیه مسیر افزایش را دنبال می کرد. 

سیگنال شبانه آمریکا به قیمت دلار 

البته برخی از معامله گران دیشب مدعی بودند که نرخ دلار بعد از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به سمت به بالا حرکت کرده است. این دسته از بازیگران ارزی با اشاره به رشد نرخ دلار در بازار شبانه باور دارند قیمت دلار در بازار امروز صعودی خواهد شد.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر هرات و درهم 

این دسته از معامله گران می گفتند در صورتی که نرخ دلار در هرات و نرخ حواله درهم در بازار امروز پیشروی کند این امر ممکن است موجب  افزایش قدرت بازیگران افزایشی در تهران شود. 

 برخی بازیگران ارزی اعتقاد دارند که بازارساز در شرایط کنونی با فشار عرضه، سعی خواهد کرد مانع از رشد بیشتر قیمت اسکناس آمریکایی شود. این دسته از بازیگران ارزی اعتقاد دارند که در صورت شروع دوباره مذاکرات هسته ای، دیگر شاید نیاز به حجم عرضه کنونی نباشد و بخشی از انتظارات افزایشی در معرض تعدیل قرار بگیرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید