قیمت دلار متشکل رنج شد

قیمت طلا خیز برداشت، سکه ثابت ماند /عقب نشینی دلار رسمی

کدخبر: ۵۴۳۳۱۳
اقتصادنیوز: قیمت دلار در بازار ارز هرات روز گذشته عقبگرد را تجربه کرد اما در بازار امروز تقریبا نیمی از زیان روز قبل را جبران کرد و به سمت نیمه کانال خیز برداشت
قیمت طلا خیز برداشت، سکه ثابت ماند /عقب نشینی دلار رسمی

به گزارش اقتصادنیوز ،گفته می شود قیمت دلار رسمی در بازار امروز یک کانال عقب نشینی کرده است، این در حالی است که بازیگران ارزی هرات و سلیمانیه شاهد بازگشایی نرخ دلار با گپ مثبت بودند. 

سیگنال های منفی برجامی در بازار دلار 

کاهش قیمت دلار رسمی در حالی است که رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران دیشب  با انتشار توییت بر معاملات پشت خطی بازار اثر گذاشت او پس از اعلام آمادگی ایران برای از سرگیری مذاکرات احیای برجام اعلام کرد که آخرین امید جمعی برای احیای کامل برجام از بین رفته است. انتشار توییت مالی باعث شد فشار بازار ارز که با توییت بورل افتاده بود به بالا برگردد.

 جو بایدن هم گفته برجام مرده اما نمی‌توانیم آن را اعلام کنیم. از سوی دیگر کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا دیشب  اعام کرد در حال حاضر هیچ پیشرفتی در مورد توافق هسته‌ای ایران وجود ندارد و هیچ پیشرفتی در آینده نزدیک نیز انتظار نمی‌رود به دست آید. ایالات متحده از گفتگوهای اتحادیه اروپا با ایران در مورد طیف گسترده‌ای از موضوعات استقبال می‌کند؛ اما توافق هسته‌ای در حال حاضر اولویتی برای ایالات متحده نیست.

رشد قیمت دلار در بازارهای همسایه  

قیمت دلار در بازار ارز هرات روز گذشته عقبگرد را تجربه کرد اما در بازار امروز تقریبا نیمی از زیان روز قبل را جبران کرد و به سمت نیمه کانال خیز برداشت.در سلیمانیه  هم نرخ دلار دیروز یک کانال پایین آمد اما در بازار امروز یک کانال بالا رفت و به سمت مرز مقامتی حرکت کرد.  

قیمت دلار در صرافی ملی 

در صرافی ملی هم قیمت خرید دلار آمریکا 36 هزار و 174 تومان و قیمت فروش دلار آمریکا 36 هزار و 539 تومان اعلام شد.

قیمت دلار متشکل رنج شد 

در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار امروز به کانال 35 هزار تومان برگشت و بر روی 35 هزار و 800 تومان قرار گرفت اما در نیمه ظهر وارد کانال 36 هزار تومان شد و در مقایسه با روز قبل رنج بود. 

افت اندک قیمت دلار توافقی 

قیمت دلار توافقی هم امروز در مقایسه با روز قبل اندکی پایین تر بود. اسکناس آمریکایی به صورت توافقی دیروز در محدوده 36 هزار و 166 تومان معامله شد. در بازار امروز در 36 هزارو 156تومان بود. 

 عقبگرد قیمت اونس طلا

بازار جهانی طلا امروز شاهد عقبگرد قیمت اونس طلا بود. فلز زرد رنگ جهانی ظهر امروز تقریبا 4 دلار پایین تر از روز گذشته معامله شد. قیمت اونس طلا امروز 1816دلار بود. 

قیمت طلا 18 عیار گران شد 

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار ظهر امروز 28 هزار و 600 تومان گران شد و به  1 میلیون  و 754 هزار و 100 تومان رسید . 

قیمت سکه رسمی ثابت ماند 

گفته می شود قیمت سکه رسمی امروز در مقایسه با دیروز ثابت بوده است. فلز گران بهای داخلی امروز در محدوده 18 میلیون و 380  هزار تومان به فروش رسید.

 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید