افت 8 درصدی تون کوین و الروند

تداوم درجازدن بیت کوین! /اتریوم وارد کانال 1200 دلار شد

کدخبر: ۵۴۳۰۹۹
اقتصادنیوز: امروز هم مثل یکشنبه و دوشنبه، ارزهای دیجیتال نوسانات محدودی دارند. بیت کوین رشدی در حد 2 دهم درصد دارد اما اتریوم 1.5 درصد رشد کرده است.
تداوم درجازدن بیت کوین! /اتریوم وارد کانال 1200 دلار شد

به گزارش اقتصادنیوز ، برای چندمین روز متوالی، بیت کوین در محدوده 16800 دلار معامله می شود. نوسانات این ارز طی چند روز گذشته کم بوده و امروز حدود 2 دهم درصد رشد قیمت را نمایش می دهد.

بیت کوین در مقیاس هفتگی 3 درصد افت کرده و در مقیاس ماهانه یک درصد رشد کرده است. ارزش بازار بیت کوین هم اکنون 323 میلیارد دلار است.

بزرگ ترین ارز دیجیتال، طی شبانه روز گذشته 21 میلیارد دلار معامله شده که این رقم نسبت به رقم معاملات روزهای گذشته بیشتر است. این موضوع نشان می دهد معاملات رونق بیشتری پیدا کرده و بعید نیست قیمت به زودی با نوسانات بزرگ تری مواجه شود.

برای رشد، ابتدا باید کانال 17000 دلار فتح شود که پس از تثبیت در این کانال، می توان امیدوار بود که قیمت رشدهای بهتری را به ثبت برساند.

اتریوم وارد کانال 1200 دلار شد

اتریوم با رشد حدود 1.5 درصدی، دوباره وارد کانال 1200 دلار شده است. قیمت این آلت کوین هم اکنون حدود 1210 دلار است.

ارزش معاملات اتریوم به 6 میلیارد دلار رسیده که این رقم گرچه در مقایسه با میانگین چند ماهه، کمتر است، اما نسبت به دو سه روز گذشته وضعیت بهتری داشته و روندی رو به بهبود را در پیش گرفته است.

افت 8 درصدی تون کوین و الروند

با وجود رشد بیت کوین و اتریوم، فعلا نوسانات بزرگ آلت کوین ها اکثرا در جهت منفی است. امروز تون کوین و الروند 8 درصد افت کرده اند که بیشترین افت بازار در فهرست 50 ارز برتر را دارند. ترا کلاسیک و دوج کوین هم 5 درصد افت کرده اند. مابقی آلت کوین های منفی افتی کمتر از 4 درصد داشته اند.

اما در فهرست نمادهای مثبت بیشترین رشد را Bitcoin SV دارد که 3 درصد افزایش قیمت داشته. لایت کوین و تتا نتورک هم 2 درصد رشد کرده اند. مابقی آلت کوین های مثبت، رشدی کمتر از 2 درصد دارند.

در مقیاس هفتگی، وضعیت اکثر آلت کوین ها بد است. به جز تون کوین که 7 درصد رشد کرده و ترون، OKB و لئو که کمتر از 2 درصد رشد داشته اند، مابقی نمادها در این مدت بازدهی منفی داده اند.

بیشترین افت هفتگی را فایل کوین دارد که 29 درصد سقوط کرده. پس از آن ترا کلاسیک و الروند با افت 18 درصدی قرار دارند.

رشد 62 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز کمی رشد کرده و با افزایش حدود یک دهم درصدی، به 810 میلیارد دلار رسیده است. اما ارزش معاملات 62 درصد رشد کرده و به رقم 38 میلیارد دلار رسیده است.

با وجود رشد چشمگیر ارزش معاملات، همچنان ارزش معاملات دیفای کمتر از 2 میلیارد دلار است و در استیبل کوین ها هم 35 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید