ارزش ذاتی سکه چقدر شد؟

پیش بینی قیمت سکه ۲۹ آذر از مسیر طلا و دلار

کدخبر: ۵۴۲۹۹۲
اقتصادنیوز: قیمت سکه رسمی دیروز مسیر کاهش را دنبال کرد در شرایط فعلی سکه بازان ۲ پیش بینی متفاوت برای بازار سکه امروز ۲۹ آذر دارند.
پیش بینی قیمت سکه ۲۹ آذر از مسیر طلا و دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، گفته می شود قیمت سکه رسمی در معاملات نقدی عصر دیروز تقریبا ۷۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرده است. قیمت هر قطعه سکه امامی روز دوشنبه در محدوده ۱۸میلیون و ۶۳۰ هزار تومان به فروش رسید.

کاهش قیمت طلا در بازار جهانی

قیمت اونس طلا که روز گذشته به یک قدمی ۱۸۰۰ دلار رسیده بود شب گذشته از این مرز فاصله گرفت و مسیر کاهش را دنبال کرد.

فروش فوری خودروهای وارداتی/ جزئیات مهم

فلز گران بهای جهانی در زمان نوشتن این گزارش در حول و حوش ۱۷۸۵ دلار معامله شد که در مقایسه با روز دوشنبه بیش از ۱۰ دلار کاهش را نشان می دهد.

پیش بینی قیمت سکه از مسیر قیمت طلا

در شرایط فعلی عده ای از فعالان بازار سکه با اشاره به عقب نشینی قیمت طلای جهانی می گویند کار سکه بازان افزایشی برای صعود دشوار شد و از احتمال کاهش قدرت معامله گران افزایشی بازار سکه سخن می گویند.

خبر فوری/ واریز 600 تا یک میلیون تومانی سود سهام عدالت از فردا

پیش بینی قیمت سکه از مسیر قیمت دلار

با این حال گفته می شود نرخ دلار دیشب مسیر رشد را دنبال کرده است. برخی از تحلیلگران می گفتند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز پیشروی کند این امر ممکن است اثر کاهش قیمت طلا را خنثی کند و مسیر صعود را برای سکه بازان هموار کند.

ارزش ذاتی سکه چقدر شد؟

برخی تحلیلگران هم اعتقاد دارند تا زمانی که ارزش ذاتی فلز گرانبهای داخلی زیر کانال 17 میلیون تومان قرار دارد، کار معامله‌گران برای ورود سکه به کانال بالاتر در  بازار آزاد  دشوار خواهد بود. دیروز ارزش ذاتی سکه در حدود 16 میلیون و 500 هزار تومان بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید