گزارش «اقتصادنیوز» از ارزش معاملات اوراق بدهی؛

رشد معاملات سهام در هفته نزول شاخص کل

کدخبر: ۵۴۰۲۷۲
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 3 هزار و 515 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 3 هزار و 287 میلیاردی هفته پیشین، رشد 7 درصدی داشته است.
رشد معاملات سهام در هفته نزول شاخص کل

به گزارش اقتصادنیوز ، در روزهای معاملاتی هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد سهام روند صعودی داشت و میانگین روزانه آن بیشتر از هفته پیشین بود. اما رشد معاملات خرد با افت شاخص کل و تداوم خروج پول حقیقی از بازار همزمان بود.

در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام رشد کرد و به رقم 2 هزار و 995 میلیارد تومان بالغ شد. روز یکشنبه 3 هزار  و 300 میلیارد شد و روز دوشنبه به رقم 3 هزار و 460 میلیارد تومان بالغ شد. روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به 3 هزار و 430 میلیارد تومان رشید. در آخرین روز کاری هفته نیز ارزش معاملات خرد به 4 هزار و 390 میلیارد تومان رسید تا پس از 4 هفته بار دیگر به کانال 4 هزار میلیارد تومانی برگردد. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 3 هزار و 515 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 3 هزار و 287 میلیاردی هفته پیشین، رشد 7 درصدی داشته است. بدین ترتیب شاهد رونق نسبی معاملات سهام بودیم. 

در هفته اخیر نمادهای خودرویی صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش معاملات به خگستر، خودرو و خساپا اختصاص داشت.

در جدول حجم معاملات نیز، در روز شنبه شستا پیشتاز بود اما در روزهای یکشنبه و دوشنبه خودرو به صدر رفت و در دو روز پایانی هفته خساپا بیشترین حجم معاملات را داشت. 

بورس

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید