رصد بازار خودروهای داخلی؛

گذر «هایما S7 پلاس» از مرز یک میلیارد و 120 میلیون تومانی + جدول قیمت

کدخبر: ۵۳۸۳۲۰
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو از تداوم رشد قیمت در بازار خودرو حکایت دارد، با این تفاوت که امروز رشد قیمت به برخی از خودروها محدود شد و برخی خودروهای پرطرفدار رشد قیمت داشتند و برخی دیگر ثبات.
گذر «هایما S7 پلاس» از مرز یک میلیارد و 120 میلیون تومانی + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز براساس ارزیابی‌ها در میان پرطرفدارهای ایران خودرو شاهد رشد قیمت  سه خودرو در بازار بودیم؛ بطوریکه «هایما S7 پلاس»،«دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار رشد قیمت داشتند و سایر پرطرفدارها بدون تغییر راهی بازار شدند.

استارت رشد قیمت عجیب خودرو در بازار از ابتدای هفته جاری زده شد و فعالان بازار خودرو دلیل خاصی برای جهش قیمتی اعلام نمی کنند. رشد نرخ دلار یکی از دلایلی است که شاید بتوان رشد قیمت خودرو را به آن نسبت داد، هرچند دلار هم بیش از افزایش نوسان اندک رو به بالا داشته و این عامل در شرایط عادی نمی تواند چندان در بازار خودرو اثرگذار باشد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7 » امروز هم در بازار تغییر قیمت نداشت و 375 میلیون تومان قیمت خورد. اما «هایما S7پلاس» امروز هم رشد 5 میلونی قیمت داشت و در بازار میلیارد و 120میلیون تومانی شد. در بازار امروز هم قیمت «تارا دنده ای» بدون تغییر 514 میلیون باقی ماند تارا دنده ای در چند روز گذشته به دفعات رشد قیمت داشته است. رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که خانواده دنا هم امروز رشد 2 تا سه میلیون قیمت داشت و با این شرایط «دنامعمولی» در بازار با افزایش 2 میلیونی به 438 میلیون تومان رسید و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 590 میلیون تومانی شد رشدی 3 میلیونی را ثبت کرد. اما «پژو 207 دنده‌ای» بدون تغییر در بازار 455 میلیون تومان ماند.

122

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید