جسارت خریداران دلار بالا می رود؟

سیگنال بازارهای همسایه به بازار دلار ایران /پیش بینی قیمت دلار امروز

کدخبر: ۵۳۷۴۸۴
اقتصادنیوز : عده ای از معامله گران می گفتند به نظر ی رسد بازیگران ارزی کماکان از عرضه سنگین ارز توسط نهاد مرکزی بازار ساز هراس دارند حاضر نیستتد دست به خریدهای هیجانی بزنند.
سیگنال بازارهای همسایه به بازار دلار ایران /پیش بینی قیمت دلار امروز

به گزارش اقتصادنیوز ؛ قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته 5 آذر ماه اندکی رشد کرد. گفته می شود روز گذشته نرخ حواله درهم و قیمت دلار در بازارهای همسایه صعودی بوده است. 

جسارت خریداران دلار بالا می رود؟ 

بخشی از فعالان باور دارند، افزایش ارزش دلار در کشورهای همسایه می‌تواند زمینه‌ساز تقویت جسارت خریداران در  بازار ارز شود. به طور سنتی، معامله‌گران بازار تهران و مشهد در ابتدای روز، روند بازار هرات را رصد می‌کنند و شروع افزایشی یا کاهشی در هرات، گاه روند بازار داخلی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

پیش بینی قیمت دلار امروز 

در شرایط فعلی برخی از بازیگران ارزی باور دارند در صورتی که قیمت دلار از محدوده مورد نظر نهاد سیاستگذار خارج شود ممکن است به خریداران جسارت بیشتری برای برگشت به بازار بدهد. با این حال، بازارساز گاهی اجازه شکست مقاومت‌ها را می‌دهد تا از نقاط بالاتر عرضه سنگین‌تر را کلید بزند.

با این حال عده ای از معامله گران می گفتند  به نظر می رسد بازیگران ارزی کماکان از عرضه سنگین ارز توسط نهاد مرکزی بازار ساز هراس دارند حاضر نیستتد دست به خریدهای هیجانی بزنند . 
 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید