قیمت سکه اصلاح می شود؟

کوچ معامله گران دلار به بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه امروز

کدخبر: ۵۳۷۴۷۵
اقتصادنیوز: فعالان بازار سکه می گفتند به نظر می رسد عامل اصلی افزایش تقاضا در معاملات بازار سکه تهران را پر ریسک شدن معاملات دلار و کوچ معامله گران این ارز به بازار سکه می باشد.
کوچ معامله گران دلار به بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه روز گذشته با وجود نوسان محدود قیمت دلار از سقف تاریخی خود عبور کرد و به نیمه دوم کانال 16 میلیون تومانی رسید.

عبور قیمت سکه از سقف تاریخی

هر قطعه سکه امامی در واپسین ساعات معاملات نقدی روز شنبه ۵ آذر ماه بر روی پله هشتم  کانال 16 میلیون تومان معامله شد. قیمت سکه دیروز 16 میلیون و 850 هزار تومان بود.

هشدار مهم به مستأجران درخصوص تمدید اجاره نامه

کوچ معامله گران دلار به بازار سکه

فعالان بازار سکه می گفتند به نظر می رسد عامل اصلی افزایش تقاضا در معاملات بازار سکه تهران را پر ریسک شدن معاملات دلار و کوچ معامله گران این ارز به بازار سکه می باشد.

بازار سکه بهم ریخت

پیش بینی قیمت سکه بعد از سقف شکنی

برخی از تحلیلگران ارزی در شرایط فعلی باور دارند در صورتی که سکه بازان در معاملات نقدی امروز مرز مقاومتی 16میلیون و 800هزار تومان را حفظ کنند این امر ممکن است موجب تقویت هیجان سکه بازان شود و بازار با تقاضای جدیدی روبرو شود.

با این حال عده ای از سکه بازان می گفتند با توجه به حباب سکه و بعد از قله نوردی سکه بازان احتمال اصلاح شدن قیمت سکه در بازار امروز محتمل خواهد بود. 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید