ارزش معاملات اتریوم سقوط کرد

بازار ارزهای دیجیتال، غوطه ور در ترس

کدخبر: ۵۳۵۷۸۷
اقتصادنیوز: پس از ورشکستگی صرافی FTX هنوز بازار ارزهای دیجیتال نتوانسته جایگاه خود را پیدا کند و قیمت ها زور بالا رفتن ندارند.
بازار ارزهای دیجیتال، غوطه ور در ترس

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز و در شرایطی که حدودا یک هفته از ورشکستگی صرافی FTX می گذرد، همچنان قیمت رمز ارزها نزولی هستند. البته افت امروز چندان بزرگ نیست اما مهم اینجاست که پس از ورشکستگی صرافی FTX همان طور که انتظار می رفت، ترس در بازار رمز ارزها زیاد شده و کل بازار تحت تاثیر قرار گرفته است.

بیت کوین امروز با افت کمتر از یک درصدی در حدود قیمت 16650 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین منفی یک درصد است که این نشان می دهد طی این مدت قیمت در حال درجا زدن بوده است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 20 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار این ارز به 319 میلیارد دلار رسیده است.

اتفاقی که اخیرا در بازار ارزهای دیجیتال رخ داده، خارج شدن دارایی ها از صرافی ها و انتقال آن ها به کیف پول ها بوده است. البته برخی از افراد هم دارایی خود را از ترس ریزش بیشتر بازار، نقد کرده اند.

ارزش معاملات اتریوم سقوط کرد

اتریوم هم امروز کمتر از یک درصد افت داشته است. بزرگ ترین آلت کوین بازار هم اکنون با نرخ حدود 1210 دلار معامله می شود. طی یک هفته گذشته، اتریوم بیش از 3 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته تنها 6 میلیارد دلار بوده که این رقمی بسیار کوچک برای بزرگ ترین آلت کوین بازار محسوب می شود. ارزش بازار اتریوم نیز به 147 میلیارد دلار رسیده است.

افت اکثر آلت کوین ها

اکثر آلت کوین ها امروز منفی هستند. اما تعدادی هم رشد قیمت داشته اند. در میان نمادهای مثبت، بهترین وضعیت را الگوراند با رشد 8 درصدی دارد. OKB هم 7 درصد رشد کرده. ایپ کوین نیز با رشد 5 درصدی جزو نمادهای پربازده امروز است. در فهرست 50 ارز برتر بازار، به جز این چند مورد، چند آلت کوین دیگر هم مثبت هستند که تعداد آن ها دو رقمی هم نمی شود.

در میان نمادهای منفی، نیر پروتکل، کوانت و سولانا با افت 5 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارند. یونی سواپ و پالیگان هم افت 3 درصدی داشته اند. مابقی نمادهای منفی با اینکه تعدادشان کم نیست، اما کمتر از 3 درصد افت کرده اند و افت اکثر نمادهای قرمز رنگ در روز جاری، محدود بوده است.

در مقیاس هفتگی هم Trust Wallet Token با رشد 92 درصدی بیشترین بازدهی را داده و سولانا با افت 15 درصدی بیشترین کاهش قیمت را نمایش می دهد.

ارزش معاملات به کمتر از 40 میلیارد دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت 6 دهم درصدی به 830 میلیارد دلار رسیده است. ارزش بازار هم با 23 درصد افت، رقم 38 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات 24 ساعت گذشته در شرایطی تا این اندازه پایین آمده که مدتی پیش، در یک روز ارزش معاملات بیت کوین به بیش از 40 میلیارد دلار رسیده بود.

طی 24 ساعت گذشته ارزش معاملات دیفای 2 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 36 میلیارد دلار بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید