حباب سکه بالا رفت یا پایین؟

پیش بینی قیمت سکه 26 آبان از مسیر قیمت دلار

کدخبر: ۵۳۵۳۱۰
اقتصادنیوز : عده ای از معامله گران مدعی بودند که سطح تنش های سیاسی و... درچند وقت اخیر محرک صعودی نرخ دلار بوده است. این دسته از معامله گران باور دارند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز رشد کند این امر ممکن است زمینه ساز رشد قیمت سکه شود.
پیش بینی قیمت سکه 26 آبان از مسیر قیمت دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، سکه بازان در معاملات نقدی روز چهارشنبه عقب نشینی کردند . قیمت سکه عصر دیروز تقریبا 45 هزار تومان ارزان تر از روز سه شنبه معامله شد. فلز گران بهای داخلی دیروز در محدوده 16 میلیون و 403 هزار تومان به فروش رسید. 

خبر خوش برای کارمندان و بازنشستگان/ زمان اجرای افزایش حقوق‌ اعلام شد

حباب سکه بالا رفت

کاهش قیمت سکه در روز چهارشنبه در حالی بود که بازار جهانی طلا دیروز شاهد پیشروی قیمت اونس طلا بود. فلز گران بهای جهانی دیروز در حدود 7 دلار بالا رفت و بر روی 1778 دلار قرار گرفت. روز گذشته حباب سکه بالای 10 درصد قرار گرفت و این درحالی بود که حباب سکه در روزهای گذشته در محدوده 8 درصد قرار گرفته بود . 

پیام عقب نشینی قیمت طلا 

قیمت اونس طلا در زمان نوشتن این گزارش تقریبا 9 دلار پایین تر از روز قبل معامله شد.عده ای از معامله گران با اشاره به کاهش قیمت طلا از احتمال تداوم عقب نشینی قیمت سکه در بازار امروز سخن گفتند. 

پیش بینی قیمت سکه از مسیر دلار 

با این حال عده ای از معامله گران مدعی بودند که سطح تنش های سیاسی و... درچند وقت اخیر محرک صعودی نرخ دلار بوده است. این دسته از معامله گران باور دارند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز رشد کند این امر ممکن است زمینه ساز رشد قیمت سکه شود. 

برخی از تحلیلگران هم با اشاره به اتفاقات اخیر کشور می گفتند به نظر می رسد بازار سکه امروز روند ملایمی را دنبال خواهد کرد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید