نوسان اندک دلار در بازار رسمی

سیگنال برجامی به بازار دلار /قیمت طلا و سکه ریخت

کدخبر: ۵۳۴۴۳۳
فعالان بازار معتقدند یکی از دلایل صعودی شدن نرخ دلار در بازار امروز به احتمال صدور قطعنامه علیه ایران برمی گردد.
سیگنال برجامی به بازار دلار /قیمت طلا و سکه ریخت

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در دومین روز هفته به سمت بالا جهش پیدا کرد. اسکناس آمریکایی امروز در تهران و هرات صعودی بود اما در سلیمانیه نرخ دلار به سمت پایین حرکت کرد. نرخ حواله درهم نیز امروز افت 40 تومانی را ثبت کرد و به 9 هزار و 560 تومان رسید. 

سیگنال قطعنامه علیه ایران به بازار دلار 

فعالان بازار معتقدند یکی از دلایل صعودی شدن نرخ دلار در بازار امروز به احتمال صدور قطعنامه علیه ایران می گردد. امروز بازار ارز با یک خبر جدید در این باره  روبرو شد و همین امر موجب شد دست معامله گران افزایشی بالاتر باشد .

 آمریکا به همراه سه کشور اروپایی عضو برجام باز هم بانی تهیه پیش‌نویس قطعنامه‌ای علیه ایران شدند که گفته می‌شود قرار است در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مورد بررسی قرار گیرد.

نوسان اندک دلار در بازار رسمی 

اگرچه قیمت دلار در بازار آزاد امروز صعودی بود اما در بازار رسمی قیمت دلار نوسان صعودی اندکی را تجربه کرد.نرخ دلار در بازار متشکل امروز 21 تومان رشد کرد  و به 29 هزار و 691 تومان رسید . 

در صرافی ملی هم امروز قیمت خرید دلار آمریکا 28 هزار و 775 تومان(بیست و هشت هزار و هفتصد و هفتاد و پنج تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا  29 هزار و 64 تومان  (بیست و نه هزارو شصت و چهار تومان) اعلام شد.از سوی دیگر قیمت خرید دلار توافقی 32 هزار و 800 تومان و قیمت فروش دلار توافقی 33 هزار و 283 تومان بوده است.

ریزش قیمت طلا و سکه

بازار جهانی طلا روز گذشته شاهد پیشروی قیمت اونس طلا بود. فلز زرد رنگ جهانی دیروز  تقریبا 6 دلار بر ارزش خود افزود و به 1771 دلار رسید

در بازار داخلی ایران هم دو فلز گران بها امروز کاهشی بود.قیمت طلا 18 عیار امروز برخلاف روز گذشته مسیر  نزول را طی کرد. طلا امروز با 1 میلیون و 477 هزارو 800 تومان مبادله شد که 7 هزار و 100 تومان کاهش را نشان می دهد . 

قیمت سکه امامی امروز ریزش کرد. هر قطعه سکه امامی امروز در محدوده 15 میلیون و 954 هزار تومان به فروش رسید که در مقایسه با روز قبل 43 هزار تومان پایین تر بود . 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید