کانال ۳۷هزار تومان لمس می شود؟

بازار دلار منتظر انتخابات آمریکا /پیش بینی نرخ دلار

کدخبر: ۵۳۳۲۴۱
اقتصادنیوز: گفته می شود با آغاز شمارش معکوس برای انتخابات آمریکا شب گذشته قیمت دلار به سمت مرز مقاومتی ۳۶ هزار و ۸۰۰ تومان حرکت کرده و در نهایت بر روی پله نهم کانال مذکور ایستاد.
بازار دلار منتظر انتخابات آمریکا /پیش بینی نرخ دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، قرار است امروز انتخابات کنگره آمریکا برگزار شود. در صورت پیروزی جمهوری خواهان و کسب اکثریت کنگره شرایط دشواری پیش روی دولت دموکرات بایدن قرار خواهد گرفت.

پیش بینی قیمت دلار در روز انتخابات کنگره آمریکا

همین امر موجب شده عده ای از معامله گران تصور کنند که قرار است مذاکرات برجام با چالش سخت تری روبرو شود.

اتفاق مرموز در بازار سکه /واکنش معکوس دلار به دستور رئیسی

نرخ دلار دیروز وارد کانال ۳۶ هزار تومان شد و تا نیمه کانال یاد شده پیشروی کرد. فعالان بازار پیش از این گفته بودند در صورتی که نرخ دلار بالای مرز ۳۶ هزارو ۵۰۰تومان باقی بماند احتمال رسیدن آن به ۳۶ هزار و ۸۰۰تومان هم محتمل است.

آغاز شمارش معکوس انتخاب آمریکا در بازار دلار/ افزایش قیمت دلار

گفته می شود با آغاز شمارش معکوس برای انتخابات آمریکا شب گذشته قیمت دلار به سمت مرز مقاومتی ۳۶ هزار و ۸۰۰ تومان حرکت کرده و در نهایت بر روی پله نهم کانال مذکور ایستاد.

کانال ۳۷هزار تومان لمس می شود؟

عده ای از تحلیلگران ارزی باور دارند در صورتی که امروز نرخ دلار به بالای مرز یاد شده برسد این امر ممکن است باعث ورود خریداران جدید به بازار شود و حتی کانال ۳۷ هزار تومان هم لمس شود‌.

ترکش قیمت دلار به بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه امروز

اگر تدابیر بازارساز به نتیجه برسد...

با این حال برخی از بازیگران ارزی معتقدند در صورتی که تدابیر نهاد بازارساز برای کاهش قیمت دلار به نتیجه برسد احتمال عقبگرد قیمت دلار دور از انتظار نخواهد بود.

این دسته از معامله گران می گفتند در صورتی که نرخ دلار از نیمه کانال ۳۶ هزار تومان عقب نشینی کند احتمال برگشت تا ابتدای کانال مذکور وجود خواهد داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید