گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار طلا و ارز پایتخت

نوسان محدود قیمت دلار و نرخ حواله درهم

کدخبر: ۵۳۰۳۳۰
اقتصادنیوز: بازار ارز تهران امروز چهارشنبه ۴ آبان ماه با ترس تجمعات اعتراضی روبروشد. گفته می شود از نیمه ظهر به بعد بازار دلار بسته و تعطیل شد و خرید و فروش ها قفل شد.
نوسان محدود قیمت دلار و نرخ حواله درهم

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در تهران بیش روز است که در یک منطقه خاص زندانی شده است.

بازیگران ارزی تا سطح 32 هزار و 800 تومان بالا می روند اما دوباره به سمت پایین هدایت می شوند.

بازار دلار بسته شد!

بازار ارز تهران امروز چهارشنبه ۴ آبان ماه با ترس تجمعات اعتراضی روبروشد. گفته میشود از نیمه ظهر به بعد بازار دلار بسته و تعطیل شد و خرید و فروش ها قفل شد.

نوسان محدود قیمت دلار و نرخ حواله درهم

نرخ دلار امروز چهارشنبه 4آبان ماه در مقایسه با روز گذشته نوسان محدودی را ثبت کرد.هر برگ اسکناس آمریکایی امروز در محدوده ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رسید که نسبت به عصر سه شنبه تقریبا ۵۰ تومان رشد کرده بود. 

اسکناس آمریکایی در هرات هم عصر امروز در محدوده ۳۲ هزار ۴۵۰ تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با روز گذشته تقریبا رنج بود.

دلار سلیمانیه هم همچنان پشت مرز ۳۳ هزار تومان توقف کرده بود. نرخ دلار سلیمانیه امروز ۳۲ هزار و ۹۵۰ تومان بود که نسبت به روز گذشته تفاوت چندانی نداشت.

سرنوشت حواله درهم نیز امروز مانند قیمت دلار بود‌. قیمت درهم امروز نوسان محدودی را ثبت کرد و با ۹ هزار و ۵۰ تومان معامله شد.

قیمت اونس طلا امروز به سمت بالا جهش پیدا کرد و با ۱۶ دلار افزایش نسبت به روز قبل با ۱۶۷۱ دلار معامله شد.

سرنوشت قیمت طلا و سکه در بازار امروز 

بازار طلا و سکه در داخل ایران هم سرنوشتی مشابه قیمت دلار داشت.گفته می شود به دلیل کشیده شدن اعتراضات به بازار ، بازار بسته شد.

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۱میلیون و ۳۵۶ هزار و ۳۰۰ تومان بود. این قیمت در مقایسه با دیروز ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان بالاتر بود.

قیمت سکه هم امروز دنده معکوس زد و با ۱۴ میلیون و۸۹۴هزار تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با دیروز ۲۸ هزار تومان کاهش را نشان می دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید