رصد بازار خودروهای داخلی؛

سردرگمی قیمت‌ها در بازار خودرو + جدول

کدخبر: ۵۲۷۱۰۷
اقتصادنیوز:‌ ارزیابی بازار خودرو از ثبات قیمت خودروهای پرتیراژهای داخلی در بازار حکایت دارد؛ بطوریکه امروز 20 مهر 1401 پرتیراژهای ایران خودرو با ثبات در بازار قیمت گذاری شدند.
سردرگمی قیمت‌ها در بازار خودرو + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ استپ قیمت خودرو در بازار در حالی صورت گرفت که پرطرفدارهای داخلی در دو روز اخیر شکل افزایشی به خود گرفته بودند، اما امروز و همزمان با کندی بیشتری اینترنت که دسترسی به پلترفم‌های خرید و فروش خودرو را سخت کرده موجب شد تا بازار خودرو مجدد به لاک خود فرو رود و امروز شاهد استپ قیمت خودرو در بازار باشیم.

علاوه بر عوامل مذکور فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند که مشخص نبودن وضعیت بازار موجب شده تا خریداران تمایلی برای ورود به بازار از خود نشان ندهند با این شرایط استپ قیمت خودرو روند طبیعی محسوب می شود.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» در بازار امروز 349 میلیون تومان دست به دست شد و تغییر قیمتی نداشت. «هایما» هم در بازار تغییر قیمت نداشت و  947 میلیون تومانی ماند. رصد بازار نشان دهنده آن است که «تارا دنده ای» هم در بازار 444 میلیون تومان قیمت خورد و افزایش یک میلیون تومانی داشت.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» رشد قیمت نداشت و در بازار 391 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم بدون تغییر 515 میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار ببدون تغییر 404 میلیون تومان قیمت خورد.

 

ایران 20

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید