جهش 16 درصدی ترا کلاسیک

سقوط 52 درصدی ارزش معاملات رمزارزها/ اتریوم وارد کانال 1200 دلاری شد

کدخبر: ۵۲۵۰۰۵
اقتصادنیوز: بیت کوین و اتریوم امروز هم مثل روز گذشته افت کرده اند. اما افت اتریوم بزرگ تر از بیت کوین است.
سقوط 52 درصدی ارزش معاملات رمزارزها/ اتریوم وارد کانال 1200 دلاری شد

به گزارش اقتصادنیوز امروز بیت کوین با افت حدود یک درصدی در حدود قیمت 19100 دلار معامله می شود. در مقیاس هفتگی اما بیت کوین رشد کوچکی داشته که البته به نیم درصد هم نمی رسد.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته حدود 17 میلیارد دلار بوده که نسبت به روز قبل افت 50 درصدی داشته است. ارزش بازار آن نیز 366 میلیارد دلار است.

افت ارزش معاملات بیت کوین اتفاق خوبی برای این ارز نیست چراکه نشان دهنده عدم استقبال خریداران است. معمولا در مواقعی که قیمت افت کرده و ارزش معاملات نیز پایین می آید، بازار در انتظار یک رویداد اثرگذار در قیمت است که می تواند باعث جهش یا سقوط نرخ شود. این بار باید دید در روزهای آینده قیمت بیت کوین جهش می کند یا سقوط.

ارزش معاملات اتریوم به 6 میلیارد دلار کاهش یافت

اتریوم امروز از نظر درصدی حدودا 3 برابر بیت کوین افت کرده و میزان تغییرات آن، منفی 2.8 درصد است. با افت امروز، قیمت اتریوم به زیر 1300 دلار رسیده و در حوالی 1290 دلار معامله می شود.

برخلاف بیت کوین، اتریوم در مقیاس هفتگی کاهش 2.5 درصدی را نمایش می دهد. ارزش معاملات اتریوم هم مثل ارزش معاملات بیت کوین بسیار کاهش یافته و طی شبانه روز گذشته حدود 6 میلیارد دلار معامله در این آلت کوین انجام شده است. ارزش بازار آن نیز رقم 158 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

جهش 16 درصدی ترا کلاسیک

تعادلی که دیروز در بازار مشاهده می شد، امروز دیگر وجود ندارد. اکثر آلت کوین ها تمایل به افت قیمت داشته اند و به جز چند مورد خاص، مابقی آلت کوین ها با کاهش نرخ مواجه شده اند.

با این وجود یک مورد استثنا در بازار وجود دارد که بدون توجه به افت بازار، جهشی خیره کننده را ثبت کرده. امروز ترا کلاسیک با رشد 16 درصدی، مورد خاص و استثنایی بازار محسوب می شود. البته تون کوین و الگوراند هم امروز مثبت هستند اما رشد آن ها به 2 درصد هم نمی رسد.

مابقی آلت کوین ها امروز افت کرده اند که بیشترین افت مربوط به چیلیز با کاهش 7 درصدی قیمت است. مونرو هم 6 درصد افت کرده است. کوانت و یونی سواپ نیز با کاهش 5 درصدی قیمت، جزو پرنوسان ترین نمادها در فهرست 50 ارز برتر بازار محسوب می شوند.

در مقیاس هفتگی ترا کلاسیک با رشد 52 درصدی، همچنان روی تابلو معاملات خودنمایی می کند. چیلیز هم با افت 14 درصدی، بزرگ ترین افت در یک هفته گذشته را داشته است.

افت 52 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت یک درصدی نسبت به روز قبل، به 930 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم با کاهش 52 درصدی، به رقم 36 میلیارد دلار رسیده که یکی از کوچک ترین ارقام طی چند ماه گذشته محسوب می شود.

ارزش معاملات دیفای 3 میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات استیبل کوین ها عدد 34 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید