قیمت طلا صعودی شد

قیمت سکه می تازد /درهم پشت قیمت دلار ایستاد

کدخبر: ۵۲۴۹۹۰
از نظر برخی از معامله گران افزایش قیمت درهم موجب شده که نرخ دلار آرایش نزولی به خود نگیرد و در همان محدوده دیروز به فروش برسد.
قیمت سکه می تازد /درهم پشت قیمت دلار ایستاد

به گزارش اقتصادنیوز، بررسی هسته مرکزی بازار ارز تهران در دومین روز هفته حکایت از کاهش سرعت افزایش قیمت دلار دارد. اسکناس آمریکایی  روز گذشته افزایش قابل توجهی را ثبت کرد اما در بازار امروز به مسیر صعودی دیروز ادامه نداد نرخ دلار امروز  مانند عصر دیروز بین 32 هزار و 900 تومان تا 33 هزار تومان مبادله شد . 

شوک خبر  آزادی نمازی ها به بازارها

نوسان محدود دلار در بازار امروز درحالی است که سیگنال هایی درباره  آزادی باقر نمازی و سیامک نمازی در ازای هفت میلیارد دلار در بین بازار دلار  برجسته شده است . 

نور نیوز نوشت خبرهای رسیده حاکی است که طی هفته‌های اخیر مذاکرات فشرده‌ای با وساطت یکی از کشورهای منطقه درباره آزادسازی هم‌زمان زندانیان ایران و آمریکا انجام و میلیاردها دلار از منابع ارزی مسدود شده کشورمان نیز در این چارچوب در شرف آزادسازی است.  خبر آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران توسط رسانه‌های آمریکایی نیز تایید شد. به نظر می رسد این خبر موجب شده روند صعودی دلار متوقف شود . 

قیمت درهم پشت دلار ایستاد

از نظر برخی از معامله گران افزایش قیمت درهم موجب شده که نرخ دلار آرایش نزولی به خود نگیرد و در همان محدوده دیروز به فروش برسد. قیمت درهم امروز در مقایسه با دیروز 100 تومان بالا رفت. نرخ حواله درهم امروز در محدوده 9 هزار و 200 تومان به فروش رسید. 

از سوی دیگر قیمت دلار در هرات امروز صعودی بود. هر برگ اسکناس آمریکایی در هرات امروز با 110 تومان افزایش به قیمت 32 هزار و 570 تومان رسید. 

دلار و سکه و طلا

قیمت طلا دوباره بالا رفت 

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل رسمی بود.قیمت اونس طلا دیروز تقریبا 2 دلار و نیم پایین آمد و بر روی 1661 دلار قرار گرفت. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار امروز در محدوده 1میلیون و 376 هزارو 700 تومان به فروش رسید . 

سکه همچنان می تازد 

قیمت سکه امروز در مقایسه با دیروز 50 هزار تومان بالا رفت و به 15 میلیون و 250 هزار تومان رسید. ارزش ذاتی  سکه امروز 12 میلیون و 865 هزار تومان بود و حباب سکه بر روی محدوده  18  درصد قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید