رشد خیره کننده ارزش معاملات در بازار رمز ارزها؛

نوسان بیت کوین در کانال 19000 دلار /افت قیمت اتریوم

کدخبر: ۵۲۳۹۴۹
ارزهای دیجیتال امروز اکثرا منفی هستند اما بیت کوین و اتریوم متعادل هستند و نوسان قابل توجهی نداشته اند.
نوسان بیت کوین در کانال 19000 دلار /افت قیمت اتریوم

به گزارش اقتصادنیوز، امروز بیت کوین با رشد کمتر از نیم درصد در حدود قیمت 19100 دلار معامله می شود. قیمت از نرخ 18300 دلار که کف هفتگی بیت کوین محسوب می شود فاصله گرفته و تا حدودی ترس شدیدی که در بازار وجود داشت از بین رفته است.

البته شاخص ترس و طمع بیت کوین که روزی یک بار به روز رسانی می شود هم اکنون عدد 21 را نشان می دهد که بیانگر وجود ترس در بازار است. اما فعلا آن ترس شدیدی که چند روز قبل به بازار تزریق شده بود فروکش کرده و معامله گران با خیالی آسوده تر دست به معامله می زنند.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از 33 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 366 میلیارد دلار است. بیت کوین در مقیاس هفتگی رشد بیش از 2.5 درصد داشته است.

اتریوم منفی است

اتریوم امروز منفی است اما نوسان آن چندان بزرگ نیست. بزرگ ترین آلت کوین بازار با افت یک درصدی نسبت به دیروز، هم اکنون در حدود قیمت 1310 دلار معامله می شود.

ارزش معاملات اتریوم 14 میلیارد دلار در شبانه روز گذشته بوده و ارزش بازار آن نیز 160 میلیارد دلار است.

اتریوم که تا همین یکی دو ماه قبل قیمت 2 هزار دلار را هم لمس کرده بود، در حال حاضر ریزشی سنگین تر نسبت به بیت کوین داشته و در مقیاس هفتگی هم رشد حدود 2 دهم درصدی را نمایش می دهد.

جهش 26 درصدی ترا کلاسیک

اکثر آلت کوین ها امروز منفی هستند. الگوراند و چیلیز با افت 6 درصدی، بیشترین کاهش قیمت روزانه را دارند. لئو هم 5 درصد کاهش قیمت داشته است. سندباکس، ریپل و الروند هم افت 4 درصدی دارند. تعداد زیادی از آلت کوین ها هم بین 3 الی یک درصد افت کرده اند.

در فهرست آلت کوین های مثبت، ترا کلاسیک با رشد 26 درصدی، در تابلو معاملات خودنمایی می کند و بی همتا است. پس از آن Bitcoin SV با رشد 4.5 درصدی قرار دارد. اتم، ایپ کوین و کوانت هم دو درصد رشد کرده اند. فایل کوین هم با رشد 1.5 درصدی در رده بعدی است. مابقی آلت کوین های مثبت که تعداد آن ها زیاد هم نیست، کمتر از یک درصد رشد کرده اند.

وضعیت ارزهای دیجیتال در مقیاس هفتگی بهتر از وضعیت روزانه است. در مقیاس هفتگی اکثر ارزها رشد کرده اند که بیشترین رشد برای ریپل با 32 درصد افزایش قیمت است. در خبرها آمده که دلیل رشد ریپل طی این مدت، دست کشیدن کمیسیون بورس آمریکا از این موضوع است که ریپل یک اوراق بهادار محسوب می شود.

رشد خیره کننده ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت حدودا نیم درصدی به رقم 931 میلیارد دلار رسیده است. اما ارزش معاملات جهشی فوق العاده داشته و با رشد 149 درصدی، عدد 121 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای 4 میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات استیبل کوین ها 172 میلیارد دلار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید