آمار معاملات هفتگی بورس

یأس سهامداران از آینده بورس /افت ارزش معاملات

کدخبر: ۵۲۱۷۴۱
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 2 هزار و 669 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 2 هزار و 726 میلیاردی هفته پیشین، افت 2 درصدی داشته است.
به گزارش اقتصادنیوز ، میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کمتر از هفته پیشین بود. در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام 2 هزار و 726 میلیارد تومان بالغ شد. روز یکشنبه 2 هزار و 694 میلیارد شد و روز دوشنبه به 2 هزار و 399 میلیارد تومان کاهش یافت.

روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد 3 هزار میلیارد تومان شد که بالاترین رقم هفته بود. روز چهارشنبه با افت 16 درصدی به 2 هزار و 529 میلیارد تومان کاهش یافت. 

در ابتدای هفته حکشتی صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش و حجم معاملات را داشت. در روزهای شنبه و یکشنبه  بیشترین ارزش معاملات و بیشترین حجم معاملات بورس تهران به حکشتی اختصاص داشت.

روز دوشنبه شستا بیشترین ارزش و حجم معاملات را داشت و وپاسار در روز سه‌شنبه به صدر جدول رفت. روز چهارشنبه نیز وپاسار بیشترین ارزش و بیشترین حجم معاملات را داشتند.  

در هفته اخیر، به طور میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام 34 هزار و 236 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته افت 8 درصدی داشته است. در هفته اخیر به طور میانگین 66 درصد از ارزش معاملات کل بازار سهام به اوراق بدهی اختصاص داشت. 

30

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید