رشد 20 درصدی چیلیز در یک هفته

روزهای بد بیت‌کوین و اتریوم

کدخبر: ۵۱۷۹۱۴
اقتصادنیوز : ارزهای دیجیتال دوباره منفی هستند. البته این بار افت قیمت آن ها جزئی است. اتریوم کانال 1500 دلار را از دست داده و بیت کوین هم در یک قدمی از دست دادن کانال 20 هزار دلار است.
روزهای بد بیت‌کوین و اتریوم

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بازار ارزهای دیجیتال امروز هم روی خوش به سرمایه گذاران نشان نداد. از عصر روز جمعه افت قیمت ها در این بازار آغاز شد و تا به حال ادامه داشته است. طی این مدت بیت کوین به شرایطی رسیده که در یک قدمی از دست دادن کانال 20 هزار دلار است.

هم اکنون بیت کوین با افت نیم درصدی در قیمت حدود 20040 دلار معامله می شود. طی دیشب و بامداد امروز بارها کانال 20 هزار دلار از دست رفت اما قیمت دوباره وارد این کانال شد. در حال حاضر هم خریداران در حال جدال با فروشندگان هستند تا قیمت دوباره به کمتر از 20 هزار دلار نرود.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 26 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 383 میلیارد دلار است. بیت کوین در مقیاس هفتگی افت 6.5 درصدی دارد.

اتریوم در کانال 1400 دلار

اتریوم هم امروز در حدود نیم درصد افت کرده است. در مقیاس هفتگی، این آلت کوین با افت 7.5 درصدی مواجه شده و وضعیت چندان خوبی ندارد. در حال حاضر اتریوم با نرخ حدود 1490 دلار معامله می شود.

تحلیلگران تکنیکال معتقدند که با از دست رفتن قیمت 1500 دلار، اتریوم می تواند تا نرخ 1440 دلار کاهش قیمت داشته باشد.

طی شبانه روز گذشته 15 میلیارد دلار اتریوم معامله شده و ارزش بازار آن هم 182 میلیارد دلار است.

رشد 20 درصدی چیلیز در یک هفته

با وجود افت بیت کوین، تعداد زیادی از آلت کوین ها امروز مثبت هستند. چیلیز بهترین نماد امروز است که 7 درصد افزایش قمیت داشته. اینترنت کامپیوتر هم 4 درصد رشد کرده است. پالیگان نیز با رشد 3.5 درصدی، در میان نمادهای مثبت جایگاه خوبی دارد. مابقی نمادهای مثبت، رشد کمتر از 3 درصد دارند.

اما در میان نمادهای منفی، فلو و کوانت با افت 4 درصدی، بیشترین افت را دارند. آوالانچ و اتریوم کلاسیک نیز حدود 2.5 درصد کاهش قیمت داشته اند. مابقی نمادهای منفی که تعداد آن ها کم هم نیست، کمتر از 2 درصد افت کرده اند.

در مقیاس هفتگی وضعیت همچنان خوب نیست. به جز چند نماد که رشد کرده اند، مابقی نمادها با افت قیمت مواجه بوده اند. چیلیز با رشد 20 درصدی، عملکردی بسیار بهتر نسبت به تمام نمادهای حاضر در فهرست 50 ارز برتر بازار داشته. اتم هم طی این مدت 6 درصد رشد کرده و EOS با رشد 2 درصدی در رده سوم است.

پالیگان هم طی این مدت نیم درصد رشد کرده و مابقی ارزها افت قیمت داشته اند. بیشترین افت هفتگی مربوط به فلو، یونی سواپ و کوانت است که 15 درصد افت کرده اند.

کاهش 42 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت نیم درصدی نسبت به دیروز به رقم 967 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 42 درصد کاهش یافته و به رقم 54 میلیارد دلار رسیده که ارزش معاملات دیفای کمتر از 4 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 48 میلیارد دلار بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید