نوسان محدود بیت کوین و اتریوم

رشد 13درصدی دوج کوین و چیلیز

کدخبر: ۵۱۵۳۷۷
اقتصادنیوز: ارزهای دیجیتال امروز نسبتا متعادل هستند و نوسانات بیشتر از 3-4 درصد در بازار به ندرت دیده می شود. بیت کوین هم فعلا توانسته کانال 24000 دلار را حفظ کند.
 رشد 13درصدی دوج کوین و چیلیز

به گزارش اقتصادنیوز ، در حال حاضر بیت کوین با کاهش قیمت حدود نیم درصدی نسبت به دیروز در حدود قیمت 24100 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین هم اکنون مثبت 2.5 درصد است.

ارزش بازار بیت کوین با احتساب نوسانات امروز به رقم 460 میلیارد دلار رسیده و ارزش معاملات آن هم طی شبانه روز گذشته 29 میلیارد دلار بوده است.

گلسنود به عنوان یکی از مراجع آماری بازار ارزهای دیجیتال اعلام کرده که از ابتدای سال 2022 میلادی 200 هزار بیت کوین از صرافی ها خارج شده که این معمولا به معنای نگهداری بلند مدت بیت کوین و عدم فروش آن برای مدتی طولانی است. به نوشته گلسنود، در حال حاضر تعداد بیت کوین های موجود در صرافی ها به زیر 2.4 میلیون عدد رسیده است.

اتریوم به زیر 1900 دلار رسید

اتریوم امروز پا به پای بیت کوین نوسان کرده و برخلاف روزهای گذشته، از آن سبقت نگرفته است. میزان نوسان اتریوم نیز در حال حاضر نیم درصد است که با این میزان کاهش، قیمت هر اتریوم به حدود 1890 دلار رسیده است.

بازدهی هفتگی اتریوم 9 درصد، ارزش معاملات شبانه روز گذشته آن 16 میلیارد دلار و ارزش بازار آن هم 230 میلیارد دلار است.

گلسنود اعلام کرده در روز 17 مرداد سود باز معاملات آپشن اتریوم با رقم حدود 6.6 میلیارد دلار برای اولین بار از بیت کوین که حدود 4.8 میلیارد دلار بوده، پیشی گرفته است. این موضوع می تواند نشانه ای برای احساس تمایل شدید بازار درباره روند صعودی اتریوم باشد. البته روند صعودی اتریوم به شرطی ادامه دار خواهد بود که قیمت ابتدا بتواند از مقاومت مستحکم 2 هزار دلاری عبور کند.

جهش 13 درصدی دوج کوین و چیلیز

در بازار امروز اکثر نوسانات کوچک و محدود هستند. به جز چند نماد خاص، مابقی نمادها نوسان کمتر از 4 درصدی دارند. در فهرست 50 ارز برتر بازار، تنها دوج کوین و چیلیز توانسته اند رشد حدود 13 درصدی را ثبت کنند و مابقی نمادهای مثبت، 4 درصد یا کمتر از آن رشد کرده اند.

در میان نمادهای منفی هم به جز کوانت که 3.5 درصد افت کرده، مابقی نمادها افتی کمتر از 3 درصد دارند و حتی می توان گفت که افت اکثر آن ها کمتر از یک درصد بوده است.

در مقیاس هفتگی وضعیت متفاوت است. برخی از نمادها طی یک هفته گذشته رشد خوبی داشته اند که بهترین آن ها چیلیز با بازدهی 42 درصدی است.

شیبا اینو هم طی این مدت زمانی 30 درصد رشد کرده است. دوج کوین با رشد 22 درصدی در رده سوم ایستاده و OKB هم 19 درصد بازدهی داده است.

ارزش بازار تکان نخورد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال طی شبانه روز گذشته حتی یک صدم درصد هم کم یا زیاد نشده است. همچنان ارزش بازار عدد 1.15 تریلیون دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات با ثبت رقم 67 میلیارد دلار، کاهش 12 درصدی نسبت به دیروز داشته و ارزش معاملات دیفای هم 5 میلیارد دلار بوده. همچنین 61 میلیارد دلار معامله نیز در استیبل کوین ها انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید