اتریوم مقاومت 2000 دلار را می شکند؟

درجا زدن بیت کوین/ جهش خیره کننده شیبا

کدخبر: ۵۱۴۸۵۴
اقتصادنیوز: بیت کوین همچنان در کانال 24000 دلار معامله می شود. اتریوم نیز در تلاش برای تثبیت خود بالای قیمت 2000 دلار است.
درجا زدن بیت کوین/ جهش خیره کننده شیبا

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزهای دیجیتال امروز تقریبا روز خوبی دارند. البته رشدهای آن ها چندان بزرگ نیست. بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز بازار با رشد حدود یک درصد به نرخ 24700 دلار معامله می شود.

بازدهی هفتگی بیت کوین همچنان مثبت و بالای 7 درصد است. این ارز با ارزش بازار 472 میلیارد دلار، در شبانه روز گذشته بیش از 22 میلیارد دلار معامله شده است.

گرچه بیت کوین مدتی است که از روند نزولی فاصله گرفته و وضعیت نسبتا خوبی پیدا کرده، اما پیتر شیف منتقد معروف ارزهای دیجیتال در مصاحبه اخیر خود دوباره گفته که بیت کوین همچنان احتمال سقوط به کمتر از نرخ 10 هزار دلار را دارد. او گفته که روند صعودی اخیر بیت کوین بسیار ضعیف است و عرضه ارزهای دیجیتال همچنان بیشتر می شود.  

اتریوم درگیر با مقاومت 2000 دلاری

اتریوم با رسیدن به سطح 2 هزار دلار، با عرضه های سنگین مواجه شده است. گرچه در این سطح خریداران زیادی هم وجود دارند، اما کاملا مشخص است که این رقم به عنوان یک منطقه مقاومتی روانی، اثر زیادی در بازار داشته و عرضه کنندگان بزرگ را افزایش داده است.

جدا از آماری که از معاملات فیوچرز اتریوم منتشر شده، بررسی روند قیمت اتریوم در یکی دو روز گذشته نیز نشان می دهد سطح 2 هزار دلاری به عنوان یک مقاومت مهم عمل کرده و خریداران در نبردی سنگین با فروشندگان برای شکستن این سطح هستند.

در حال حاضر اتریوم با نرخ 2008 دلار و با افزایش 2 دهم درصدی نسبت به روز گذشته در حال معامله است. البته اتریوم در مقیاس هفتگی بازدهی 19 درصدی دارد که عملکردی خوب محسوب می شود.

این آلت کوین با ارزش بازار 244 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته بیش از 13 میلیارد دلار معامله شده است.

جهش 21 درصدی شیبا

آلت کوین ها امروز وضعیت نسبتا خوبی دارند. البته چند مورد از آن ها که رشد عالی داشته اند. شیبا اینو با جهش 21 درصدی، عملکردی خیره کننده در شبانه روز گذشته داشته است.

«چیلیز» هم با رشد 15 درصدی توانسته وارد فهرست 50 ارز برتر بازار شود. این نماد در یک هفته گذشته بیش از 21 درصد رشد کرده است.

دوج کوین نیز امروز رشد 7 درصدی داشته و کاردانو و سندباکس بیش از 5 درصد رشد کرده اند.

در میان نمادهای منفی، اتریوم کلاسیک با افت 2.5 درصدی بیشترین کاهش قیمت را در فهرست 50 ارز برتر بازار دارد. ایپ کوین، اتم و فلو هم نمادهایی هستند که بین 1 الی 2 درصد کاهش قیمت داشته اند و مابقی ارزهای منفی، افت قیمتی کمتر از یک درصد دارند.

کاهش 23 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با یک درصد رشد به 1.19 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات 23 درصد کاهش یافته و به عدد 54 میلیارد دلار رسیده است.

طی شبانه روز گذشته ارزش معاملات دیفای 4 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 50 میلیارد دلار بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید