ارزهای دیجیتال صعودی شدند

بازدهی سه برابری اتریوم در مقابل بیت کوین

کدخبر: ۵۱۴۵۹۴
اقتصادنیوز: ارزهای دیجیتال امروز مثبت هستند. بیت‌کوین رشد 2.5 درصدی داشته و اتریوم رشد 5.5 درصدی. مدت هاست که اتریوم نسبت به بیت کوین عملکرد بهتری دارد.
بازدهی سه برابری اتریوم در مقابل بیت کوین

به گزاش اقتصادنیوز ، امروز بیت کوین با رشد حدود 2.5 درصدی در حدود قیمت 24500 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین هم به بیش از 5.5 درصد رسیده و عملکرد نسبتا خوبی محسوب می شود. 

بیت کوین با ارزش بازار 469 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته بیش از 29 میلیارد دلار معامله شده است.

با توجه به افت اخیر بازار ارزهای دیجیتال، درآمد استخراج بیت کوین هم بسیار کاهش یافته بود اما اخیرا به دلیل رشد قیمتی که بیت کوین داشته، درآمد استخراج این ارز در یک ماه نزدیک به 69 درصد افزایش یافته که رقم قابل توجهی است.

بازدهی سه برابری اتریوم در مقابل بیت کوین

امروز اتریوم وضعیت بهتری نسبت به بیت کوین داشته و حدود 5.5 درصد رشد را ثبت کرده است. بازدهی هفتگی اتریوم نیز به مثبت 16 درصد رسیده که تقریبا 3 برابر بازدهی هفتگی بیت کوین محسوب می شود.

در حال حاضر اتریوم در حدود قیمت 2000 دلار معامله می شود و نسبت به کف قیمتی که در همین یکی دو ماه گذشته دیده بود، حدود 50 درصد رشد کرده است. این در حالی است که بیت کوین طی همین مدت رشد بسیار کمتری نسبت به اتریوم داشته و همین موضوع سبب شده بسیاری از سرمایه گذاران دید مثبت تری نسبت به اتریوم داشته باشند.

ارزش بازار اتریوم در حال حاضر 244 میلیارد دلار است و طی شبانه روز گذشته بیش از 20 میلیارد دلار معامله در این آلت کوین به ثبت رسیده است.

البته با وجود بازدهی خوب اتریوم در یکی دو ماه گذشته، داده های بازار مشتقات حاکی از آن است که معامله گران در انتظار کاهش قیمت این آلت کوین هستند. گلسنود به عنوان یکی از مراجع تحلیلی بازار ارزهای دیجیتال اعلام کرده که قراردادهای اختیار معامله که مربوط به ماه آینده هستند نشان می دهند اکثر فعالان بازار روی نزول اتریوم موقعیت باز کرده اند و انتظار کاهش قیمت این آلت کوین را دارند.

اکثر آلت کوین ها مثبت هستند

آلت کوین ها امروز وضعیت خوبی دارند. زی کش منفی ترین نماد بازار در فهرست 50 ارز برتر است که تنها 3 درصد کاهش قیمت داشته. پس از آن هلیوم، چین لینک، کوانت و ایپ کوین هستند که افت آن ها به یک درصد هم نمی رسد. مابقی ارزهای موجود در این لیست مثبت هستند و قیمت آن ها رشد کرده است.

سولانا و پالیگان با رشد 9 درصدی بهترین وضعیت را در این فهرست دارند. OKB نیز با رشد 7 درصدی وضعیت خوبی دارد.

رشد 2 درصدی ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد 2 درصدی به 1.18 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات 5 درصد کاهش یافته و به 72 میلیارد دلار رسیده است.

طی شبانه روز گذشته ارزش معاملات دیفای 7 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 66 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

دامیننس بیت کوین هم که ارزش بیت کوین در مقابل سایر ارزهای دیجیتال را نشان می دهد، به زیر 40 درصد سقوط کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید