رمز ارزها مثبت شدند

ورود بیت کوین به کانال 23000 دلاری

کدخبر: ۵۱۲۷۰۹
اقتصادنیوز: امروز دوباره بیت کوین وارد کانال 23000 دلار شد. رشد بیش از 2 درصدی این ارز باعث مثبت شدن کل بازار ارزهای دیجیتال شده است.
ورود بیت کوین به کانال 23000 دلاری

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بیت کوین که با رشد حدود 2.5 درصدی در محدوده قیمت 23400 دلار معامله می شود، در مقیاس هفتگی به بازدهی حدود 10 درصدی رسیده است.

معاملات 28 میلیارد دلاری بیت کوین در شبانه روز گذشته، ارزش بازار این ارز را به 446 میلیارد دلار رسانده که البته فاصله ای بسیار زیاد با سقف تاریخی خود دارد.

وبسایت newsbtc در تحلیل جدید خود از بیت کوین نوشته درصورتی که مقاومت 24180 دلار شکسته شود راه بیت کوین برای صعود هموار خواهد شد. از طرفی با از دست رفتن حمایت 22210 دلار، بیت کوین وارد یک روند نزولی خواهد شد. البته فعلا قیمت با حمایت فاصله زیادی دارد و احتمال رسیدن آن به مقاومت مذکور بیشتر است.

آماری خوب از اتریوم

اتریوم با رشد 4.5 درصدی به حدود قیمت 1650 دلار رسیده است. بازدهی هفتگی اتریوم مثبت 13 درصد است و طی شبانه روز گذشته ارزش معاملات این آلت کوین به 20 میلیارد دلار رسیده که رقم خوبی است. ارزش بازار اتریوم هم اکنون عدد 210 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

«آن چین» به عنوان یکی از مراجع آماری بازار ارزهای دیجیتال گزارش داده که تعداد آدرس های فعال اتریوم اخیرا سقف جدیدی را ثبت کرده است. آدرس های فعال شاخصی است که تعداد کل آدرس های کیف پول حاوی اتریوم را نشان می دهد و هرچه میزان آن بالا برود، نشان می دهد که اقبال فعالان بازار ارزهای دیجیتال به خصوص فعالان خرد این بازار به اتریوم بیشتر شده است.

جهش 14 درصدی ایپ کوین

با مثبت شدن اتریوم، امروز اکثر آلت کوین ها مثبت هستند و تعداد منفی ها انگشت شمار است. در فهرست 50 ارز برتر بازار سولانا با افت 2.5 درصدی منفی ترین ارز است. هدرا و بیت کوین اس وی نیز با افت کمتر از 1.5 درصد، در رده های بعدی قرار دارند. لئو نیز با افت 15 صدم درصدی آخرین ارز منفی امروز است.

مابقی آلت کوین ها امروز رشد کرده اند که بیشترین رشد مربوط به ایپ کوین با بازدهی 14 درصدی در یک شبانه روز است. یونی سواپ و وی چین هم بازدهی 11 درصدی داشته اند. اینترنت کامپیوتر و Aave هم دو نمادی هستند که بازدهی بالای 5 درصد داده اند.

در مقیاس هفتگی فایل کوین با رشد 60 درصدی بهترین عملکرد را داشته. اتریوم کلاسیک نیز با رشد 36 درصدی جایگاه دوم پربازده ترین های یک هفته گذشته را دارد. یونی سواپ نیز طی این مدت زمانی بیش از 30 درصد رشد کرده است.

رشد 3 درصدی ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد 3 درصدی به 1.08 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم نسبت به دیروز تغییر خاصی نداشته و حدود 76 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

طی شبانه روز گذشته ارزش معاملات دیفای حدود 6 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها حدود 70 میلیارد دلار بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید