افزایش قیمت دلار و درهم در بازار شبانه

پیش بینی قیمت دلار بعد از تحریم های جدید آمریکا

کدخبر: ۵۱۲۲۹۰
قیمت دلار دیشب در معاملات پشت خطی به سمت بالا حرکت کرد. قیمت درهم نیز اندکی رشد کرد.
پیش بینی قیمت دلار بعد از تحریم های جدید آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز ، در حالی که در روزهای گذشته اخباری از سوی مقامات اروپایی و ایرانی مبنی به احتمال آغاز دور جدید مذاکرات وین به گوش می رسید، شب گذشته وزارت خزانه داری آمریکا همه نگاه ها را به خود جلب کرد . 

ردپای تحریم های جدید آمریکا در بازار ارز 

وزارت خزانه‌داری آمریکا  دیشب با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم علیه شش نهاد و یک نفتکش به بهانه ارتباط با "شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج فارس" خبر داد.  آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه پس از اعمال تحریم‌های جدید در توئیتی نوشت  واشنگتن تا زمانی که ایران آماده بازگشت به برجام نباشد، به اعمال تحریم‌ ادامه خواهد داد.

ایران هم در اولین واکنش به تحریم های جدید اعلام کرده واکنش قاطع ، محکم و فوری نشان خواهد داد و ثانیا همه تدابیر لازم برای خنثی کردن آثار سوء احتمالی این قبیل تحریم‌ها بر تجارت و اقتصاد کشور را به کار خواهد گرفت.

افزایش قیمت دلار و درهم در بازار شبانه 

قیمت دلار دیشب در معاملات پشت خطی به سمت بالا حرکت کرد و توانست مرز مقاومتی را که دیروز از دست داده بود را پس بگیرد . 

قیمت درهم نیز دیشب اندکی رشد کرد.  نرخ دلار هرات و سلیمانیه هم شب گذشته صعودی بود. عده ای از  فعالان بازار معتقدند که  احتمال  رشد قیمت دلار در بازار  امروز وجود دارد 

با این حال عده ای دیگر می گفتند سیاست جدید بازار ساز  و تزریق عرضه مانع رشد دلار خواهد شد  و از طرفی هم احتمال آغاز دور جدید مذاکرات برجام  تمایل معامله گران برای خرید دلار را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 
 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید