رشد 20 درصدی فایل کوین در یک روز

مقاومت بیت کوین در کانال 23000 دلاری

کدخبر: ۵۱۲۱۴۲
اقتصادنیوز : بیت کوین امروز منفی است اما توانسته کانال 23000 دلار را حفظ کند. اتریوم هم افت کوچکی داشته و در کانال 1600 دلار معامله می شود.
مقاومت بیت کوین در کانال 23000 دلاری

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارز اول بازار امروز با افت حدود 1.5 درصدی در محدوده قیمت 23300 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین هم اکنون در حدود 6 درصد است.

طی شبانه روز گذشته بیش از 23 میلیارد دلار بیت کوین معامله شده و ارزش بازار این ارز بیش از 446 میلیارد دلار است.

اخیرا گلسنود به عنوان یکی از مراجع آماری بازار ارزهای دیجیتال گزارش داده که موجودی بیت کوین صرافی های ارز دیجیتال به شدت در حال کاهش است. سابقه تاریخی نشان می دهد هر زمان که چنین اتفاقی رخ می دهد، قیمت مستعد رشد می شود و با توجه به فاصله گرفتن بیت کوین از قیمت های پایینی که اخیرا دیده، این امید به وجود آمده که قیمت به رشد خود ادامه خواهد داد.

افت محدود اتریوم

اتریوم امروز افت کمتری نسبت به بیت کوین داشته و میزان کاهش قیمت آن کمتر از یک درصد است. اتریوم هم اکنون در حدود قیمت 1680 دلار معامله می شود.

بازدهی هفتگی اتریوم در حدود 10 درصد است که نشان می دهد این آلت کوین عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین در بازه هفتگی داشته است.

اتریوم با ارزش بازار 205 میلیارد دلاری، طی شبانه روز گذشته بیش از 14 میلیارد دلار معامله شده است.

رشد 20 درصدی فایل کوین در یک روز

امروز اکثر آلت کوین های موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار منفی هستند، اما تعدادی از آن ها مثبت هستند که رشدهای نسبتا خوبی هم داشته اند.

مثبت ترین آلت کوین در حال حاضر فایل کوین است که 20 درصد در شبانه روز گذشته رشد کرده است. پولکادات و الروند هم طی شبانه روز گذشته بیش از 4 درصد رشد داشته اند. EOS، Aave و ایپ کوین هم رشد بیش از 3 درصدی دارند.

اما در فهرست آلت کوین های منفی، اتریوم کلاسیک با افت 8 درصدی بدترین عملکرد را داشته. البته اتریوم کلاسیک در مقیاس هفتگی همچنان عملکردی عالی دارد و با رشد 48 درصدی طی یک هفته گذشته، همچنان از نمادهای پربازده بازار محسوب می شود.

یونی سواپ هم امروز افت بیش از 6 درصدی را ثبت کرده و بیت کوین کش نیز با افت 4 درصدی، از نمادهای منفی بازار محسوب می شود.

در مقیاس هفتگی، فایل کوین با رشد 79 درصدی پربازده ترین نماد در فهرست 50 ارز برتر بازار محسوب می شود. اتریوم کلاسیک هم با رشد 48 درصدی در رده دوم است. اینترنت کامپیوتر هم طی یک هفته 33 درصد رشد کرده که عملکردی خوب محسوب می شود.

افت 2 درصدی ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت 2 درصدی نسبت به دیروز، به عدد 1.07 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم مجددا کاهش یافته و با افت 7 درصدی، عدد 69 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای 8 میلیارد دلار بوده و 66 میلیارد دلار معامله هم در استیبل کوین ها انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید