گزارش «اقتصادنیوز» از بازار طلا، سکه و ارز؛

شکست قیمت سکه در خاکریز 15 /قیمت دلار نظاره گر برجام شد

کدخبر: ۵۱۱۲۸۸
اقتصادنیوز: قیمت دلار امروز پنجشنبه 6 مرداد به تماشای برجام نشست وسکه بازان هم تا کانال 15 میلیون تومان پیشروی کردند اما در نهایت این خاکریز را از دست دادند.
شکست قیمت سکه در خاکریز 15 /قیمت دلار نظاره گر برجام شد

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در بازار امروز پنجشنبه 6 مرداد ماه نسبت به روز گذشته رنج بود. نرخ دلار امروز تقریبا 70 تومان از دیروز پایین تر به فروش رسید .

اسکناس آمریکایی در بازار هرات هم قفل  شد و نسبت به دیروز افت و خیز خاصی را تجربه نکرد . فاصله قیمت دلار در تهران و هرات به تقریبا 100 تومان است. 

در سلیمانیه هم نرخ دلار نوسان محدودی را ثبت کرد و در همان محدوده دیروز معامله شد. نرخ حواله درهم نیز امروز اندکی پایین آمد.  

قیمت دلار  در صرافی ملی و بازار متشکل 

قیمت دلار صرافی ملی هم امروز اندکی رشد کرد . نرخ دلار صرافی ملی برای فروش امروز 27 هزار و 798 تومان بود که در مقایسه  با دیروز 41 تومان بالاتر بود. قیمت  دلار متشکل هم امروز  به قیمت 27 هزار 600 تومان مبادله شد. 

این قیمت نسبت به روز چهارشنبه 19 تومان افت را نشان می دهد . 

قیمت دلار به تماشای برجام نشست 

به نظر می رسد سیاست های جدید ارزی از سوی نهاد بازارساز  و افزایش حجم عرضه با نرخ توافقی باعث شده که بازار آزاد کم رمق شود. البته از بازار همسایه هم امروز فرمان افت و خیزی به تهران صادر نشد . 

 معامله گران با سیگنال های ضد و نقیض برجامی هم جوانب احتیاط را در نظر گرفتند و بیشتر نظاره گر بازار شدند . 

قیمت طلا بالا رفت/ شکست بازار سکه در خاکریز 15 

قیمت اونس طلا عصر  امروز در مقایسه با دیروز 20 دلار بالاتر بود و در محدوده 1740 دلار معامله شد . در بازار داخلی ایران هم  عصر امروز قیمت طلا 18 عیار 1 میلیون و 364 هزار  تومان بود که نسبت به روز قبل تقریبا 8 هزار و 600 تومان گران شده بود. 

بازار سکه هم امروز شاهد رفت و برگشت قیمتی بود. فلز زرد رنگ داخلی در نیمه اول معاملات نقدی امروز تا مرز 15 میلیون تومان پیشروی  کرد اما در ادامه روند معاملات عقب نشینی کرد و بر روی پله نهم کانال 14 میلیون تومان ایستاد.

ارزش ذاتی سکه امروز بالای مرز 13 میلیون تومان بود و حباب سکه هم تا 14 درصد عقب نشینی کرد. 

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید