آمار هفتگی معاملات بازار سهام؛

شناسایی نقطه بحرانی در بورس تهران !

کدخبر: ۵۰۹۵۵۵
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 2 هزار و 397 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 2 هزار و 946 میلیاردی هفته پیشین، افت 19 درصدی داشته است.
شناسایی نقطه بحرانی در بورس تهران !

به گزارش اقتصادنیوز ، در هفته اخیر ارزش معاملات خرد بورس کاهش یافت و میانگین روزانه آن 549 میلیارد تومان کمتر از هفته پیشین بود.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس 2 هزار و 397 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 2 هزار و 946 میلیاردی هفته پیشین، افت 19 درصدی داشته است. کمترین رقم ارزش معاملات خرد به روز چهارشنبه برمی‌گردد که ارزش معاملات خرد هزار و 693 میلیارد تومان بود که کمترین رقم در سال جاری است. همچنین بیشترین رقم هفته نیز در روز شنبه ثبت شد که به رقم 3 هزار و 40 میلیارد تومان بالغ شد. 

در هفته‌ اخیر میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه 23 هزار و 986 میلیارد تومان بود و به طور میانگین سهم ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام 69 درصد بود.

جدول معاملات  

در این هفته نمادهای شپنا و نوری صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش معاملات را داشتند. روز شنبه نمادهای شپنا، شاوان، شبندر و شتران بیشترین ارزش معاملات بازار را داشتند و دی، شستا و خودرو بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند. روز یکشنبه شپنا و شبندر بیشترین ارزش معاملات را داشتند و بیشترین حجم معاملات به دی، شستا و شپنا اختصاص داشت.

روز سه‌شنبه نوری و خگستر در صدر جدول ارزش معاملات قرار داشتند و شستا ئ خگستر بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

روز چهارشنبه بیشترین ارزش معاملات به نمادهای نوری و شستا اختصاص داشت و شستا، وتجارت و خگستر بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

ارزش معاملات ثانویه اوراق بدهی

در هفته‌ اخیر میانگین ارزش معاملات اوراق بدهی رشد داشت و سهم اوراق از معاملات بازار سهام افزایش یافت. میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه در هفته اخیر 23 هزار و 986 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین کاهش 44 درصدی داشته است. این هفته به طور میانگین سهم ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام 69 درصد بود. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید