بررسی تحولات اخیر بورس تهران

رکوردداران خروج پول حقیقی از بورس در هفته آخر تیر 1401

کدخبر: ۵۰۹۵۵۸
اقتصادنیوز: در مجموع کل هفته اخیر هزار و 145 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 286 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیش افت 35 درصد داشته است.
رکوردداران خروج پول حقیقی از بورس در هفته آخر تیر 1401

به گزارش اقتصادنیوز، در تمامی روزهای معاملاتی هفته اخیر پول حقیقی از بورس خارج شد اما میزان سرمایه خروجی کمتر از هفته پیشین بود. 

بورس در شرایطی به استقبال معاملات روز شنبه رفت که در تمامی روزهای کاری سه هفته پیشین شاهد خروج پول حقیقی از بازار سهام بودیم. روز شنبه، روند خروج پول حقیقی ادامه داشت و 297 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بورس خارج شد. روز یکشنبه 496 میلیارد تومان خارج شد که بیشترین رقم هفته بود.

روز سه‌شنبه باز هم پول حقیقی خارج شد و ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی 317 میلیارد تومان شد. روز چهارشنبه نیز 35 میلیارد تومان خروج سرمایه ثبت شد.

در مجموع کل هفته اخیر هزار و 145 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 286 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیش افت 35 درصد داشته است.

رکوردداران خروج پول حقیقی

در هفته اخیر بیشترین خروج پول حقیقی در روزهای شنبه و یکشنبه به سهام دی و شپنا تعلق داشت و پس از آن شستا و شتران در رتبه‌های بعدی بودند. روز سه‌شنبه نیز آریان، نوری و شستا بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در روز چهارشنبه نوری، شستا، افق، کچاد و فارس در صدر جدول قرار داشتند. 

بورس

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید