رصد بازار خودروهای داخلی؛

شناسایی پیامد سفر پوتین و اردوغان بر بازار خودروی ایران +جدول

کدخبر: ۵۰۹۵۵۴
​اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت خودرو در بازار امروز 29 تیرماه 1401 تغییری نداشت و محصولات پرتیراژ ایران خودرو با ثبات قیمت راهی بازار شدند.
شناسایی پیامد سفر پوتین و اردوغان بر بازار خودروی ایران +جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که علاوه بر بازار خودرو نرخ دلار هم تغییری در بازار نداشت که این امر بر ثبات قیمت در بازار خودرو اثرگذار بوده است. به گفته فعالان بازار خودرو روز گذشته قیمت خودرو با تغییر نرخ دلار با نوسان در بازار عرضه شد، اما امروز ترمز قیمت در بازار کشیده شد. فعالان بازار خودرو معتقدند ثبات در بازار خودرو پس از سفر پوتین و اردوغان موجب شده تا بازار خودرو وارد فاز انتظاری شود.

از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو امروز هم خبر چندانی از مشتری در بازار نیست و این امر موجب شده تا بازار خودرو همچنان در رکود باقی ماند، تغییر پی در پی قیمت در این بازار موجب شده تا در حال حاضر خریداران تمایلی برای ورود به این بازار از خود نشان ندهند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده سمند امروز تغییر قیمتی در بازار نداشت و با این شرایط «سمند LX» در بازار 305 میلیون تومان قیمت خورد و «سمندLX با موتورEF7» هم در بازار بدون تغییر 351 میلیون تومان دست به دست شد. در میان خانواده سمند «سمند سورن پلاس» هم بدون تغییر 350 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

ارزیابی ها نشان دهنده آن است که خانواده دنا امروز هم تغییر قیمت در بازار نداشتند و بدون تغییر وارد بازار شدند. با این شرایط «دنا معمولی» امروز 395 میلیون تومان قیمت خورد و  «دنا پلاس توربو اتومات» نیز در بازار بدون تغییر 510 میلیون تومان قیمت گذاری شد؛ از سوی دیگر «رانا پلاس» نیز در بازار 302 میلیون دست به دست شد.

با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت «پژو 207 دنده‌ای» در بازار امروز  399 میلیون قیمت خورد و تغییر قیمتی در بازار نداشت و «پژو 207 سقف شیشه ای» هم در بازار 407 میلیون تومان باقی ماند.

ایران 29

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید