بازدهی 17 درصدی اتریوم در یک هفته

آرامش بیت کوین پس از ورود به کانال 21000 دلار

کدخبر: ۵۰۷۱۴۱
اقتصادنیوز: بیت کوین پس از ورود به کانال 21000 دلار، هم اکنون معاملات متعادلی دارد. اتریوم هم که وارد کانال 1200 دلار شده، امروز تغییرات قیمتی خاصی نداشته است.
آرامش بیت کوین پس از ورود به کانال 21000 دلار

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بیت کوین طی چند روز گذشته توانست از کانال 19000 دلار، وارد کانال 21000 دلار شود و امروز بدون تغییرات خاصی نسبت به روز گذشته در حدود قیمت 21600 دلار معامله می شود.

در حال حاضر بیت کوین در مقیاس هفتگی با رشد 12 درصدی مواجه است و یک بار دیگر فعالان بازار را به این فکر انداخته که احتمالا در حال کف سازی در همین حدود قیمت 20 هزار دلار است تا دوباره وارد فاز صعودی شود.

نکته قابل توجه درباره بیت کوین این است که ارزش معاملات 24 ساعت گذشته آن بیش از 53 میلیارد دلار بوده که رقم بسیار زیادی است و نسبت به روزهای میانی هفته گذشته رشد 100 درصدی در ارزش معاملات را شاهد هستیم. رشد ارزش معاملات معمولا نشان دهنده این است که خریداران زیادی وارد بازار شده اند و از نظر آن ها خرید در این قیمت ها ارزنده است.

ارزش بازار بیت کوین نیز عدد 413 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

بازدهی 17 درصدی اتریوم در یک هفته

اتریوم هم امروز تغییرات قیمت خاصی نداشته و در حدود نرخ 1220 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی اتریوم بهتر از بیت کوین بوده و در طول یک هفته گذشته بیش از 17 درصد رشد کرده است.

اما ارزش معاملات اتریوم مثل بیت کوین رشد نکرده و 13 میلیارد دلار در طول 24 ساعت گذشته بوده که مشابه روزهای میانی هفته گذشته است. ارزش بازار اتریوم نیز عدد 148 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

روز خاص آلت کوین ها

امروز را می توان یک روز خاص در معاملات ارزهای دیجیتال دانست. در حال حاضر در فهرست 50 ارز برتر بازار، تنها نمادی که نوسان بیشتر از یک درصدی داشته کوکوین توکن است که با رشد 5 درصدی همراه بوده. مابقی نمادها یا رشد یا افت کمتر از یک درصد داشته اند که چنین رویدادی در چند ماه گذشته دیده نشده بود.

در فهرست 50 ارز برتر بازار، بازدهی هفتگی نمادها بهبود یافته و هم اکنون به جز لئو که در یک هفته گذشته افت 3 درصدی داشته، مابقی نمادها در مقیاس هفتگی با بازده مثبت همراه بوده اند.

بیشترین رشد هفتگی مربو به نماد اینترنت کامپیوتر است که 35 درصد بازدهی به خریداران خود داده. Aave هم 32 درصد رشد کرده که بازدهی بسیار خوبی است.

پالیگان، یونی سواپ و آوالانچ هم طی این مدت زمانی رشدهای بیش از 20 درصدی داشته اند.

ارزش بازار در حال نزدیک شدن به هزار میلیارد دلار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال هم اکنون 959 میلیارد دلار است و این عدد به طور خزنده به هزار میلیارد دلار نزدیک می شود.

ارزش معاملات هم با رشد 22 درصدی نسبت به روز گذشته به عدد 84 میلیارد دلار رسیده است.

سهم معاملات دیفای 5 میلیارد دلار بوده و 78 میلیارد دلار هم در استیبل کوین ها معامله شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید