گلکسی A13 5G را با 250 دلار بخرید

رونمایی سامسونگ از یک موبایل هوشمند ارزان

کدخبر: ۵۰۷۱۰۸
گلکسی A13 5G؛ گوشی اندرویدی 250 دلاری است که دارای عملکرد عالی، عمر باتری بیش از یک روز و پشتیبانی نرم افزاری پیشرو است.
رونمایی سامسونگ از یک موبایل هوشمند ارزان

به گزارش اقتصادنیوز، برای اولین بار، شما می توانید تنها 250 دلار برای یک گوشی هوشمند هزینه کنید و انتظار داشته باشید که به مدت چهار سال به روز رسانی های امنیتی را دریافت کند.

این گوشی می تواند بسیاری از وظایف گوشی های هوشمند، حتی بازی، را درست اجرا کند و عکس های دلپذیری را ثبت کند که باعث نمی شود چشمانتان اذیت شود. این تجربه خوب با گلکسی A13 5G سامسونگ محقق خواهد شد.

این تلفن اندرویدی ممکن است آنقدرها هم عالی به نظر نرسد - ساختار پلاستیکی آن ارزان به نظر می رسد و اثرانگشت زیادی را به خود جذب می کند - اما تقریباً یک ماه که از آن استفاده کنید متوجه می شوید خیلی عملکرد خوبی دارند. اگر از خرج کردن پول برای تلفن متنفرید و به داشتن بهترین دوربین اهمیتی نمی‌دهید، A13 5G اصول اولیه را با قیمت بسیار پایین ارائه می‌کند.

تلفن A+

برای گوشی های ارزان قیمت، حداقل به دستگاهی نیاز دارید که بتواند همه برنامه ها و بازی های مورد علاقه شما را بدون اختلال یا تاخیر زیاد اجرا کند. پردازنده Mediatek Dimensity 700 در گلکسی A13 5G در این مورد موفق بوده است. برنامه‌ها سریع باز می‌شوند، جابجایی بین آن‌ها سریع است، و به ندرت شاهد کاهش سرعت این گوشی هستید.

یک باتری 5000 میلی آمپری وجود دارد که شارژ A13 5G را برای بیش از یک روز کامل نگه می دارد. اگر اهل استفاده زیاد از موبایل نباشید، می‌توانید دو روز کامل از این تلفن استفاده کنید، اما بیشتر اوقات یک روز و نیم کامل از باتری استفاده می‌شود. مانند بسیاری از تلفن های ارزان قیمت، شارژ بی سیم وجود ندارد و انتظار نداشته باشید که با سرعت 100 درصد شارژ شود.

شما فقط 64 گیگ فضای ذخیره سازی دریافت می کنید، که برای گوشی با این قیمت پایین است، اما یک اسلات کارت MicroSD وجود دارد که به شما امکان می دهد در صورت نیاز به فضای بیشتری، این فضا را افزایش دهید. مزایای دیگر عبارتند از NFC، بنابراین می‌توانید با Google Pay پرداخت‌های غیرلمسی را انجام دهید که در هر گوشی ضروری است.

همچنین دکمه پاور به عنوان حسگر اثرانگشت عمل می‌کند، و جک هدفون.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید