گزارش «اقتصادنیوز» از بازارهای جهانی؛

صعود قیمت طلا در روز استراحت بیت کوین +نمودار

کدخبر: ۵۰۶۷۹۱
بیت کوین برای سومین روز متوالی بالای قیمت 20 هزار دلار استراحت کرد.
صعود قیمت طلا در روز استراحت بیت کوین +نمودار

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا صبح پنجشنبه در آسیا افزایش یافت زیرا دلار آمریکا پس از صعود به بالاترین حد در 20 سال اخیر، نزول خود را متوقف کرد. معاملات آتی طلا با 0.36 درصد افزایش به 1742.80 دلار رسید. دلار که به طور معمول معکوس به طلا حرکت می کند، صبح چهارشنبه افزایش یافت.

مت سیمپسون، تحلیلگر ارشد بازار در سیتی ایندکس، می گوید «1721 دلار و 1700 دلار سطوح بالقوه‌ای از حمایت گاوها هستند، اما تا زمانی که دلار به بالاترین حد خود برسد، شاید یک امتیاز است.»

در جلسه قبل، تقویت دلار، شمش را تا 1.9 درصد کاهش داد و به پایین ترین سطح خود از 30 سپتامبر در 1731.00 دلار رسید.

ایلیا اسپیواک، استراتژیست ارز دیلی اف ایکس، به رویترز گفت: «این کاهش  ادامه دارد.» او افزود که اگر طلا از طریق حمایت به 1715 دلار در هر اونس سقوط کند، ممکن است از رقم 1700 دلار به حدود 1680 دلار برسد.

gold

استراحت بیت کوین

بیت کوین برای سومین روز متوالی بالای 20هزار دلار استراحت کرد.

بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار اخیراً با حدود 20هزار و 600 دلار معامله شد که بیشتر از یک درصد افزایش یافته است. بیت کوین هفته گذشته قبل از یک رالی آخر هفته به زیر سد مهم روانی سقوط کرده بود. بسیاری از تحلیلگران دیدگاه روشنی از وضعیت فعلی کریپتو اتخاذ کرده اند که از ضربات دوگانه ناشی از شکست پروتکل ها و عدم اطمینان کلان اقتصادی متحمل شده است. آنها شاهد افزایش قیمت‌ها به این زودی‌ها نیستند.

無題

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید