رصد بازار خودروهای داخلی؛

سکته قیمتی در بازار محصولات سایپا + جدول

کدخبر: ۵۰۶۶۴۴
اقتصادنیوز: پرونده بازار سایپایی‌ها در نیمه تیرماه 1401 بدون تغییر بسته شد؛ سایپایی ها روز گذشته نیز به دلیل نوسان اندک نرخ دلار تغییر قیمتی در بازار نداشتند.
سکته قیمتی در بازار محصولات سایپا + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛  بازار امروز روندی مشابه روز گذشته را تکرار کرد و دلار تغییر چندانی نداشت و قیمت خودرو هم در بازار استپ کرد. به گفته فعالان بازار خودرو هرچند در دو روز گذشته بازار خودرو شکل ثبات قیمتی خود را حفظ کرده است؛ اما خریداران به این روند توجهی نکرده اند و بازار خودرو خریداری چندانی ندارد.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند. با توجه به ارزیابی می توان گفت «شاهین» امروز بدون تغییر در بازار 370 میلیون تومان عرضه شد، ثبات قیمت شاهین در بازار در حالی رقم خورد که این خودرو روز گذشته افت هفت میلیونی در بازار داشت. از سوی دیگر «ساینا» هم امروز بدون تغییر 212 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

رصد بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز در بازار تغییر قیمت نداشتند «کوییکR » امروز 222 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار 212 میلیون تومان در بازار دست به دست شد.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان می دهد «تیبا صندوقدار» امروز تغییر قیمتی در بازار نداشت و 197 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 206 میلیون تومان قیمت خورد.

سایپا 15

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید