رشد قیمت درهم در بازار پشت خطی

افزایش قیمت دلار در بازار شبانه /پیش بینی نرخ دلار

کدخبر: ۵۰۶۲۳۲
اقتصادنیوز: بازیگران ارزی معتقدند با افزایش حجم معاملات نرخ‌های جدید، از شلوغی معاملات دلار آزاد کم شده و عمده افراد حاضر در بازار در صف‌های طولانی پشت درب صرافی‌های دارای سهمیه دولتی حضور دارند.
افزایش قیمت دلار در بازار شبانه /پیش بینی نرخ دلار

به گزارش اقتصادنیوز ؛ با کاهش جو هیجانی شکست مذاکرات دوحه قیمت دلار در روز یکشنبه و دوشنبه آرایش نزولی به خود گرفت. از طرفی هم سیاست جدید بانک مرکزی و تزریق عرضه باعث شده تابلوی صرافی‌ها گویای چند نرخ متفاوت باشد.

نرخ‌های جدید که از آنها با عناوینی  مانند توافقی و صادراتی یاد می‌شود از نرخ دلار آزاد کمتر و از نرخ سامانه بازار متشکل بیشتر است.

سکوت در بازار دلار آزاد ؟ 

بازیگران ارزی معتقدند با افزایش حجم معاملات نرخ‌های جدید، از شلوغی معاملات دلار آزاد کم شده و عمده افراد حاضر در بازار در صف‌های طولانی پشت درب صرافی‌های دارای سهمیه دولتی حضور دارند.

رشد قیمت دلار در بازار شبانه 

قیمت دلار دیروز در بازار ارز تهران،  هرات و سلیمانیه ریزش کرد. اما شب گذشته اسکناس آمریکایی در بازار پشت خطی آرایش صعودی به خود گرفت . 

از نظر فعالان بازار تغییر روند قیمت دلار در بازار پشت خطی موجب شده است که  بازیگران ارزی در انتظار شروع افزایشی دلار در روز جاری باشند . این دسته از معامله گران علاوه بر صعود قیمت دلار پشت خطی؛ به روند نرخ حواله درهم نیز اشاره می کردند . گفته می شود که دیروز در بازار درهم، روند نزولی متوقف شد و حتی در بازار پشت خطی، این ارز توانست رشد کند. 

همچنین در اکوایران ببینید : نفت جیب مردان سعودی را پر کرد

خطر در بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه با حباب ۲ میلیونی

با این حال عده ای دیگر از معامله گران معتقدند تزریق عرضه همچنان سد راه صعود قیمت دلار آزاد  خواهد بود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید